Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Euro NX De Meern 27-5-2018

Gestart door HarriePekel, 11 apr 2018 - 21:29

Vorige topic - Volgende topic

NX20GTI

Hi,

Wild Katz and NX20GTI is only one person. Both me :)

Look at this

Very good weather :)

Best regards, Danny

HarriePekel

Very nice weather, hope it's not to hot to be there.
I'll change it, Rens his fault  8)
- HarriePekel
- iceman13
- Jelte
- Rens
- Cor
- themacpie(zonder NX)
- Paulheerlen
- Devilin
- John Verweij(met of zonder NX, ik volg het niet meer..)
- Sturmtrooper
- maaike(mits het te warm is om te lopen) gaat hard duimen ;D
- Geert(zonder NX.. staat nog bij de garage :( )

Vanuit duitsland:

- Wild Katz ( NX20GTI)
- Sebastiaan Ball

Via faceboek zijn er meer die willen komen, maar of ze komen is natuurlijk de vraag :)
Steve kan door omstandigheden niet, is er volgend jaar zo mogelijk wel weer bij  ;)

Neem vooral zonnebrand creme en voldoende drinken mee, het word warm( zeggen ze ???)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

HarriePekel

Moet toch iemand de schuld hebben  ;D :D

geert

Aha : ik zag al dat ik hier opgenomen was. Met al die verschillende media tegenwoordig : forum, FB groep, FB page, ... :P
Ik kom inderdaad ook naar de gekende plek, zal ook met iets Japans zijn en met ongeveer zelfde aantal paarden, maar helaas zonder mijn vertrouwde NX.

Staat nog bij garage : remleidingen al wel hersteld : maar moet nog gekeurd worden, en voor dat kan, moeten er wat keuringspuntjes overlopen worden, en ik had nog wat bemerkingen (moet een mini lekje zijn aan versnellingsbak, want heb klein plekje olie op die plek op oprit liggen, riempjes vervangen, olie verversen, etc). 't gaat me in elk geval weer een stevige duit kosten en hoop wel dat dat stilaan de laatste keer is dat er zoveel geld uit mijn zakken gehaald wordt. Met alle lage emissie zones etc erbij, vrees ik dat het stilaan anders tijd wordt om te sparen voor ... sja ... :/
- Passion on wheels : Deep Blue Nissan 100NX 1.6i (1993)
- Another passion : Electronic Sounds 'n Music : http://www.junonoel.com <-- have a listen !

HarriePekel