Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

wouter`s 100nx

Gestart door 100nx driver, 29 feb 2008 - 09:32

Vorige topic - Volgende topic

100nx driver

updateje

Vandaag me autotje weer opgelapt, me auto stonk de laatste tijd veel naar benzine en een hoog verbruik, en toen ik de me tank open haalde lag de rubbers ring in 2 stukken. Alleen jammer dat een rubberring uit een andere tank voor geen meter pastte ::)

Deze heb ik vervangen en gelijk even een kleine buurt gegeven, nieuwe olie + filter + bougie`s.
Verder me stuurbekrachtiging gedemonteerd en me kabelboom weer netjes gemaakt.
Een even me dakdragers netjes gemonteerd.

zo net nog 2 sfeerfotos gemaakt:

richardwbb

Nu nog even een Jaws muziekje erbij dan is de sfeer helemaal goed :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Blijft een erg mooie wagen ;)

patrick100nx

Hij ziet er erg goed uit zo man! alleen die dakdrager :P, mja das stijl waar je van hou ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

michxtreme

mooi man :) ga je zonder stuurbekrachtiging rijden?
The only limit is your own imagination

Ginko

Vanmiddag was dat in ieder geval het geval... zoals velen hadden kunnen zien  :P :P

staartbek

en dat ook erg amusant vonden... deed mij iig denken aan mn oma.. die parkeert ongeveer net zo, 5 x steken om uit een grote parkeer plaats te komen

:roll: (loser)

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

100nx driver

Citaat van: michxtreme op 14 nov 2010 - 22:48
mooi man :) ga je zonder stuurbekrachtiging rijden?

op snelheid is hij een stuk scherper met sturen, alleen op lage snelheiden is het echt zwaar klote.
helemaal nu het hele systeem er nog inzit en dus ook me olie in het systeem moet verpompon met me stuurhuis.

Citaat van: staartbek op 14 nov 2010 - 23:18
en dat ook erg amusant vonden... deed mij iig denken aan mn oma.. die parkeert ongeveer net zo, 5 x steken om uit een grote parkeer plaats te komen

:roll: (loser)

Ja dus wat wil je daar mee zeggen ? ::)

Rens

Voordeel is wel, je merkt direct als het wegdek glad wordt door ijs.  :D

Mijn eerste NX had ook geen stuurbekrachtiging, en bij lage snelheden is het wel werken. Maar dan heb je wel een sportwagen, waarbij je je armspieren traint. ;)

ardonjr

Citaat van: Rens op 15 nov 2010 - 00:06
Voordeel is wel, je merkt direct als het wegdek glad wordt door ijs.  :D

Mijn eerste NX had ook geen stuurbekrachtiging, en bij lage snelheden is het wel werken. Maar dan heb je wel een sportwagen, waarbij je je armspieren traint. ;)

Ik rijd zelf ook zonder stuurbekrachtiging.. en moet je in beide absoluut gelijk geven. Alleen schrik je jezelf wel helemaal het apezuur als je dus ineens zo licht gaat sturen. (toevallig van de week nog meegemaakt)

@ Wouter, je hebt een nette auto kerel.. maar die dakdragers.. ik zie de match nog niet helemaal.. jammer.  :-\

100nx driver

@ Don, gelukkig vind ik het zelf wel mooi om met dakdragers rond te rijden ;D

DJ Ramonski

Ik vind de dakdragers voor de NX ook wel apart, maar toch niet geheel passend bij de stijl van jouw NX. :P Maar dat is mijn smaak uiteraard. Mocht er weer eens een NX komen, ga ik denk ik ook op zoek naar een goed setje.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

Pas heel goed bij wout zijn style :P alleen dan moet je natuurlijk wel weten wat voor style dat is :P

Dit zie je namelijk erg veel hoor ;)

Marous

Echt mega-gaaf! Je velgen!
~I'm in love with my car~

izzthewizz

Citaat van: Zeurdoos op 15 nov 2010 - 21:27
Pas heel goed bij wout zijn style :P alleen dan moet je natuurlijk wel weten wat voor style dat is :P

Geen stijl ?   :P

Nee, blijft gewoon een mooie dikke auto, maar ik zou die dingen er ook alleen opgooien als ik ging surfen ofzo en dan weer snel eraf en patsen met die bak zonder dakdragers  ;D

Maar belangrijkste is wat hij er zelf van vind.