Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

wouter`s 100nx

Gestart door 100nx driver, 29 feb 2008 - 09:32

Vorige topic - Volgende topic

IDDesings

desnoods duwen ken et ons verotte ding is mooi en hoort erbij !!!  8)

en dacht ik al  ::)

mooi kleurtje dat je heb uitgekozen had al ff snel een staaltje opgezocht op em werk haha om f t ekijken in t echie :P

mar zeer mooi man

SpitFire

en vandaag was jaf, en hij stond er :)

vind het echt een hele strakke bak geworden zo man   8)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

sander_100nx

Vandaag in het echie gezien, om heel eerlijk te zijn ziet ie er op een foto beter uit :$

Maar het kleurtje is wel errug gaaf 8)

Zeurdoos

Kerel hij zag er echt super uit ben benieuwd hoe hij der uit ziet  met skirts  8)

dopey

ik vind 't een mooi project kerel.. ben 't enkel wel beetje met sander eens  :$
Aint nothin sweeter than a one liter

jeroentje

mooie bak hoor nu snel die side skirts erop

DonJunior

Ik vind de kleur van de wagen onwijs gaaf.. in vind het enkel jammer dat de auto, snel-snel, is klaargemaakt voor JAF. De afwerking is namelijk niet echt optimaal.. maar ik neem aan dat je er nog aan bezig gaat toch!?  ??? ::)

100nx driver

er moet nog echt super veel gedaan worden, onder andere hoek van me voorbumper opnieuw spuiten >:( en alles rondom me achterlichten strak krijgen.

maar hij stond er wel op JAF ;D

Zeurdoos

Vond het echt vet da je der was met auto  8)

Mimi

ik vond het ook echt helemaal super dat je er was, en de auto vond ik echt mooi , inderdaad nog een paar puntjes maar dat komt allemaal ook wel goed

Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

nissanpower

ik ben t met sander en pascal eens maar dat had ik ook eerlijk gezegt ;D.mijn keuze had toch geweest niet op JAF en in een keer netjes afmaken.hoop dat als je vader de skirts opnieuw spuit hij heel de zijkant meeneemt.anders echt zonde van t kleurverschil.
maar wel respect voor t werk,en ben je dalijk een ventje van 18 met nette uitgebouwde wagen
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

DonJunior

Dat laatste wat Laurens zegt vind ik inderdaad ook wel een punt om trots op te zijn!!
18 jaar en dan al zo'n bak.. gaaf hoor!!

nissanpower

ja is idd zo,geef graag een eerlijke mening maar wil niet meteen zeggen dat ik t niet respecteer natuurlijk ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

sander_100nx

Citaat van: 100nx driver op 31 mrt 2008 - 09:37
er moet nog echt super veel gedaan worden, onder andere hoek van me voorbumper opnieuw spuiten >:( en alles rondom me achterlichten strak krijgen.

Achterklep opnieuw afhangen, zou ik ook even doen staat net wat beter

Das waar en puntjes van kritiek moet je ter harte nemen, ja-knikkers zijn er genoeg in de wereld ;)

Sjees

Citaat van: sander_100nx op 31 mrt 2008 - 18:04

Das waar en puntjes van kritiek moet je ter harte nemen, ja-knikkers zijn er genoeg in de wereld ;)

Hij stond idd.. op JAF..
En idd er zijn een paar kleine dingetjes die ik zelf zou aanpassen..
Maar verder ziet ie er echt goed uit!