Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

wouter`s 100nx

Gestart door 100nx driver, 29 feb 2008 - 09:32

Vorige topic - Volgende topic

IDDesings

ach jah in de tuning scene is er altijd kritiek ;) maar daar kan je net zoveel aan hebben en van leren
aller mooiste van alles is je bouwt zo een auto naar eigen smaak .. je meot er zelf in rijden dus is het uber belangrijk dat JIJ hem mooi vindt:D

Sjees

Citaat van: IDDesings op 31 mrt 2008 - 19:22
ach jah in de tuning scene is er altijd kritiek ;) maar daar kan je net zoveel aan hebben en van leren
aller mooiste van alles is je bouwt zo een auto naar eigen smaak .. je meot er zelf in rijden dus is het uber belangrijk dat JIJ hem mooi vindt:D

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik em lelijk vind.. :-\
Zeker niet, integendeel.. maar er zijn kleine ietsiepietsies die ik net iets beter zou afwerken..

IDDesings

Citaat van: Sjees op 31 mrt 2008 - 19:26
Citaat van: IDDesings op 31 mrt 2008 - 19:22

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik em lelijk vind.. :-\
Zeker niet, integendeel.. maar er zijn kleine ietsiepietsies die ik net iets beter zou afwerken..

neejoh meid :P zo meot je het ok neit opvatten  :D ik bedoelde het neit lullig naar eerdere opmerkingen maar het is een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk en daar valt gewoon over te tisten maar dat maakt een ieders auto uniek
voor de rest niks slechts tegenover de andere comments echt ,, het is ook enit mijn smaak kwa bumpers maar vindt dat hij voor iemand van deze leeftijd zeer gaaf werk aflevert alle respect voor zelfde geldt voor jou wittenixje :D :D
das dan kwa ombouw wee rmee rmijn smaak :P

100nx driver

vandaag weer lkkr bezig geweest

vanmorge begonnen met kleppendeksel van rik wezen spuiten met 2k lak
metalic zwart met gepolyste letters

en toen ging de zon schijnen dus snel auto naar buiten gereden wassen en op de foto :)

haagshopje

deze wagen vind ik egt zo dik!!!! ziet er goed uit gozer ;D

sander_100nx

Is ie alweer gerepareerd(was toch wat kapot op JAF)

Zeurdoos

Ziet er goed uit kerel ;) alleen de skirt`s nog ;)

100nx driver

Citaat van: sander_100nx op 05 apr 2008 - 19:00
Is ie alweer gerepareerd(was toch wat kapot op JAF)

ja als die olie warm word gaat die lekken bij me krukas keering :-\

en daarom gaan er straks nieuwe keering in en gelijk een grote buurt geven.
want in 2 jaar heeft me auto al 1,4 km gereden 8)

cobaltjeh

Erg netjes, alleen die skirts nog, dat maakt hem nog niet niet af.

Maar die subkist netjes, wou da ik zelf zo netjes kon spuiten en iets strak zetten.  :o
Member of Dutch Tuning Team

DJ Ramonski

Mooie wagen :) Doe je ook nog iets aan de remmen btw? Spuiten e.d. Gezien je open velgen zou dat wel mooi zijn :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

100nx driver

Citaat van: cobaltjeh op 06 apr 2008 - 21:32
Maar die subkist netjes, wou da ik zelf zo netjes kon spuiten en iets strak zetten.  :o

eerst zijn alle naden dicht geplamuurd en met een speciale grondlak bewerkt op basis van polyester harsh. daar krijg je zo kist echt super strak mee ;)

Citaat van: DJ Ramonski op 06 apr 2008 - 22:05
Mooie wagen :) Doe je ook nog iets aan de remmen btw? Spuiten e.d. Gezien je open velgen zou dat wel mooi zijn :)

ben van plan om eerst remmen van een gti er onder te zetten en dan remklauwe blauw maken

100nx driver

het is weer weekend dus tijd voor een update

heb van me pa leren spuiten. dus vorige week me 1e gespoten
en vanavond me 2e.

zo is me eerste geworden

morge me 2e letters polysten en blankelak spuiten

sander_100nx

Ziet er beter uit

Nou de rest nog wat meer schoon maken....ziet er natuurlijk niet uit ;)

100nx driver

ja rvs spruitstuk costum made luchtfilter en misschien nog ff en accu cover maken van poly

sportprophet

tóch maar wel een accu cover ja? :) ,,, btw mooi gespoten.. maarja ik wist inmiddels al wel dat je dat kon :D