Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

unieke rhd 100 nx geimporteerd

Gestart door bennet, 27 okt 2014 - 21:48

Vorige topic - Volgende topic

bennet

v

bennet

#1
V

Rens

Veel plezier en veilige km toegewenst. ;D

bennet

#3
V

richardwbb

Zelden zo een mooie en knap verbouwde NX gezien, geweldig ding ik kan mij wel voorstellen dat je er blij mee bent, wat voor schokbrekers zitten er nu onder dan want je gaat een schroefset plaatsen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel

bennet

#5
V

richardwbb

18 inch is inderdaad heel groot voor een NX, er was er hier lang geleden een welke het er onder had en kon dat er ook onder kreeg met schroefset.

Wat zit er in dat kastje bij het ruitensproeivloeistofresevoir en is de cold air intake custom.

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel

twinturbo

zeker een bekende nx. Heb deze twee keer gezien op Japanse auto extravaganza. Voor een verbouwde nx is het best netjes gedaan. Veel plezier en veilige km ermee.

bennet

#8
V

richardwbb

Denk je dat het de relais van onder het stuur zijn? Jij zegt het maar waarom zou je dat willen doen zit er een airbag haha.

Is je kleppendeksel gepolijst of gespoten, ziet er uit als originele kleur.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel

thepope2

Ik weet dat ik in een oud topic reageer maar, hoe is het gegaannmet de sx schroefset, en hoe heb je ze gemaakt?

Cheers
JAn

bennet

Voor is inmiddels klaar en achter moet ik nog 2 afstandsbussen laten maken, zal binnenkort even foto's maken  :)

bennet

#12
V

Jelte

Nissan 100 NX 1.6    2012-2017
Volvo 440 1.8i          2017-2018
Nissan 100 NX          2018-heden

bennet

Ik zie het mijnalbum pakt hij niet meer zal morgen even een oplossing zoeken  :sleepy: