Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

TimTube

Thanks, en ga em niet zelf vervangen, ik laat de auto afslepen naar een garage in Groessen (klein dorpje) waar ik de auto laat fixen door een bevriende Monteur, moet daar zelf echt niet aan beginnen zeg maar ;)

Pietjuh

:-)

wordt tijd dat nu de lange asjes gaan breken, het wordt een beetje schaars in het korte assen hoekje :-)

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

TimTube

Ja en die dingen zijn nieuw ook niet echt te betalen meen ik.

sportprophet

haha @ Piet precies :p ... ik hoopte aan de telefoon nog zo dat tim zou zeggen dat de lange was afgebroken ;)

@Tim geen dank.. en succes verder! Maar het gaat snel goedkomen denk ik. Lijkt me k.t je auto langs de weg te moeten laten staan! (kijk datie jou laat staan is vervelend, maar dat je hetzelfde met hem moet doen... :(  ;))

twinturbo

Best wel klote allemaal. Succes met het laten vervangen van je as.

Jeroen330

Balen Tim...

Dure ambulance ook...
Al met al geen leuke dingen zo...
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

TimTube

Klein lichtpuntje wat betreft het afslepen: mn vader kan morgen een aanhanger regelen via een collega van zn werk...dus wellicht dat ik de auto ambulance niet hoeft te gebruiken, scheelt toch weer een paar euri!

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Mimi

pakketje heb ik gisteren voor je op de post gedaan dus zou vandaag wel bij je aankomen
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

TimTube

Super! Bedankt!

Net de auto op een aanhanger gedouwt, tering tering tering wat een werk. Mn vader is er nu mee naar de garage, ik moest snel naar school. Zal vanavond ff fotootjes posten!

sportprophet

Aah.. nou gelukkig zat het weer mee :) (alles positief zien he) Maar fijn datie daar weg is!

Dropjeslover

tjee, wat een verhaal zeg.
Goed dat ie weg is en dat je er aan kan gaan prutsen!
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

TimTube

En hier het verslag:

Klaar voor het opladen

Daarna dus met behulp van een lier de auto erop getrokken, TERING wat is dat zwaar. Ging bij het terugkantelen van de aanhanger nog bijna mis ook, lier schoot iets los waardoor de auto er bijna af reed, kon net genoeg kort kracht zetten zodat die er niet af pleurde. Vraag is of die er wel afgepleurd was, maar goed, was wel even scary.

Toen de auto goed vastgezet met spanbanden, en karren maar! Afladen was ik niet bij, dus geen fotos.

En nog een foto van het asje (niet super te zien, heb de foto blind gemaakt toen de auto op de aanhanger stond). En ja, foto is op de kop dus :)

Dropjeslover

Hoort daar niet een trillingsdemper te ziten? Daar bij t ietwat beroeste 2-3 cm van de as die (op de foto) omhoog staat, een stevig rubberen blokje om de as?
grote kans dat als die er niet meer zit dat dat de reden is dat ie gebroken is...
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Zeurdoos

Uh nee casper door die trillingsdemper breken ze juist (want daar zit rubber om en daar gaat water tussen zitten en roesten) ;) lees maar eens op andere fora's de meeste hallen ze der ook zelf af ;)