Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Jeroen330

Da's weer een APK uit het boekje  :P

Gefeliciteerd!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

~*Angel*~

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

TimTube

Nou net even naar de bandenboer geweest, even 4 nieuwe bandjes erop laten gooien. Dunlopjes. €67,50 per stuk dus niet verkeerd op zich. Rijden wel lekker vind ik, maken ook geen lawaai dus tot nu toe ben ik blij! :)

Heb meteen de auto maar ff laten uitlijnen (€35) en eindelijk staat dat fakking stuur recht! \o/ ;D

grover

Mooi man, nieuwe bandjes(wel fijn zo voor de winter) En een recht stuurwiel, ongekende luxe.......

Mojo

Citaat van: TimTube op 05 dec 2009 - 16:02
Heb meteen de auto maar ff laten uitlijnen (€35) en eindelijk staat dat fakking stuur recht! \o/ ;D

Zie je wel... :)

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

twinturbo

Eindelijk. Hoeft ie niet meer als een gek rondjes blijven rijden tijdens een meeting. ;D Redelijk goedkope bandjes die dunlopies. Was er altijd zeer tevreden over.

TimTube

Citaat van: Mojo op 07 dec 2009 - 21:25
Citaat van: TimTube op 05 dec 2009 - 16:02

Zie je wel... :)

Nee nee nee. Als ik mijn originele stuur erop zette stond die gewoon recht. Als ik het originele stuur er nu opzet staat die scheef denk ik :P

SpitFire

probeer dat maar niet uit, dan staat straks je sportstuur weer scheef  ;D
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

patrick100nx

Gefeliciteerd nog met je APK ;D ;),, mijnes moet er in de kerstvakantie aan geloofen :o..

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

TimTube

Nou vandaag lekkere dag. Ik rijd weg van een uitrit, KNAL boenk boenk boenk....vermogen weg. Aangezien ik precies hetzelfde gezien had bij Kees laatst wist ik al meteen dat het de aandrijfas is. Dwars doormidden!

Auto langs de kant, no way dat die afgesleept kan worden. Roy gebeld voor hulp, tel nr. van Kees (gebruikers ervaring zeg maar) en Piet gekregen -> Pietjuh heeft een asje voor me! Helemaal top!

Nu nog die auto afslepen...toch maar autoambulance a €125 besteld...die komt morgen of overmorgen.

En toen belde de makelaar dat de koop van mn (niet meer potentiele) huis is stuk gelopen omdat 1 van de ex-bewoners zijn schuld heeft afbetaald bij de bank waardoor de bank het niet meer mag verkopen voor het bod wat zij (de bank) hadden gedaan....

Kortom: Fucked-up day.

Roy bedankt voor de moeite van het rondbellen en informeren, Kees bedankt voor de info, en Piet bedankt voor de info en as!!! Echt top dat de club elkaar zo helpt! Helemaal goed :)

Zeurdoos

Nou das allemaal niet zo mooi

Suc6 met het vervangen van de as .

100nx driver

het gaat wel hard met de asjes in arnhem en omgeving :P

maar veel succes met de nieuw as te monteren