Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

TimTube

Ja ik weet alweer waarom we dat gedaan hebben, we konden geen opening vinden aan de linkerkant waar de kabel doorheen kon van het motorruim naar de binnenkant. Die opening zat er bij Roy zelf wel in de auto...heel vreemd.

Zeurdoos

Nou das wel slecht want een injectie heeft gewoon een rubberdop zitten die trek je der uit maak je een mooi gat in voor de plus kabel en dan weer terug zetten ;) (bij de carb zit hier zijn tellerkabel door heen)

Joery-Joery

Als je ooit nog eens je speakers ook via een versterker wilt laten spelen zul je het zo goed als zeker moeten omgooien. Alleen een subwoofer is geen probleem.

TimTube

@ Zeurdoos: ja we konden die opening echt niet zien...maar goed misschien nog eens kijken ofzo.

@Joery: doe ik dan zeker, moet dan toch extra kabels trekken, dus kleine moeite.

Zeurdoos

Zal morgen wel eens een foto maken dan weet je waar hij moet zitten ;)

michxtreme

The only limit is your own imagination

TimTube

michxtreme

@TimTube, waar kun je die ergens bestellen? zit er ook al langer naar te zoeken. past mooi bij mn heldere voorknippers die ik aan t maken ben :D
The only limit is your own imagination

TimTube

Volgens mij waren ze een tijdje te koop bij RB cartuning (dacht ik) maar toen waren ze uitverkocht....of ze er nu weer zijn weet ik niet. Ik heb deze knippers van Crum overgenomen.

Zeurdoos

Die van een micra zouden ook bijna het zelfde zijn heb ik wel eens gehoord ;)

100nx driver

alleen de fitting van de micra zijn wat anders. dus dat een beetje customize en je hebt witte knippers

Mojo

Volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat dit knippers van een Mazda 323 zijn hoor, Tim...

Ikzelf heb vanuit Duitsland een setje, en ze zijn inderdaad bijna hetzelfde als die van een NX/Micra. En moesten inderdaad wat aangepast worden.

Maar het belangrijkste verschil tussen die van mij en die van jou, is dat de klemmetjes wat breder zijn, die van mij kunnen niet op en neer bewogen worden.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

TimTube

En flikkeren er niet uit :P

Maar ok wist ik niet, maakt ook niet uit.

TimTube

Nou net mn bandenspanning maar weer eens gecheckt. Laatste keer was ongeveer 2/3 maanden terug. Ik ram er meestal 2.4 in, linksachter was 1.7 rechtsvoor 1.4 en linksvoor 1.3  :o

Toch maar even wat vaker controleren ;)

Jeroen330

Achja, lage bandenspanning is ook weer een vorm van subtiel verlagen hé? ;)
je verbruik stijgt helaas wel ;)

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap