Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

TimTube

Mja daarom hebben we het er ook afgesloopt, hij viel toch bijna.

Nou volgens mij zit het uitlaatje weer strak vast, maar ik hoor nog steeds heel veel geratel. Denk dat het komt doordat dat hitteschildje eraf is en het schildje daarachter geraakt wordt door de wind. >:(

Nouja maar gewoon ff laten zitten, radio hard genoeg aan helpt ook altijd ;)

TimTube

Nou dit topic ook maar eens van de zolder trekken. Heb intussen wat kleine dingetjes gedaan. Zit een subwoofertje in en heb heldere knippers.

Roy lekker aan het klussen bij mij (was nog in de zomer).

Lekker kabeltjes trekken

Roy doet gaatjes boren :)

En dat komt het er ongeveer zo uit te zien.

Subwoofer zit ff tijdelijk met een spanbandje vast. Hij is eigenlijk net te groot, hij kan op geen enkele manier mooi erin. Ik wil de achterbank behouden, en ook nog boodschappen erin kunnen doen, vrij onmogelijk met deze kist. Ik ga dus waarschijnlijk een andere kopen, maar ik zie wel. Ik heb toch nog plannen voor een andere HU, en extra versterker. Composetje voor de voorspeakers ligt al klaar.

De knippers:

Oja, en de veerpootbrug! En ja ik merk het verschil echt ;)

Met dank aan Roy voor het helpen met de Audio. Aan Mojo voor het monteren van de veerpootbrug en mn zijknippers. Aan Piet voor het eraf slopen van me stuurtje (stond scheef, nu iets rechter :P). Enneuhhh aan Ricardo (toch?) voor mn voorknippers. Damn ik ben een luie donder ;D

Toekomstplannen:  Hij kan binnenkort voor de APK. Eerst maar eens kijken hoe dat verloopt en dan verder kijken. Misschien een kitje want begin me te irriteren aan mn missende voorbumperlak. Verder sowieso nieuwe banden dan, misschien velgen erbij. Genoeg ideeen iig :)

DJ Ramonski

Het monteren van het stuurtje was wel vermaak voor iedereen op de meeting :P
Wagen knapt echt op van die kleine dingetjes. Misschien wel verstandiger om eerst je luchtfilter te vervangen voor je de VPB erop had laten zetten :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Dat ziet er een stuk beter uit met die knippers.

Zeurdoos

Goed bezig tim ;) nou nog zo'n dikke japstyle demper en klaar ;)

patrick100nx

ziet er goed uit man!!,, knapt altijd wel op met heldere knippers,,

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Mojo

Citaat van: DJ Ramonski op 23 okt 2009 - 21:48
Het monteren van het stuurtje was wel vermaak voor iedereen op de meeting :P
Wagen knapt echt op van die kleine dingetjes. Misschien wel verstandiger om eerst je luchtfilter te vervangen voor je de VPB erop had laten zetten :P

VPB demonteren en weer monteren kan hij best wel zelf :P

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

SpitFire

Citaat van: TimTube op 23 okt 2009 - 20:33
Enneuhhh aan Ricardo (toch?) voor mn voorknippers. Damn ik ben een luie donder ;D

klopt idd, staat wel stukken beter zo ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

ardonjr

Citaat van: TimTube op 23 okt 2009 - 20:33
[..]

Roy lekker aan het klussen bij mij (was nog in de zomer).
[..]

Lekker kabeltjes trekken
[..]

Zie ik nou goed dat meneer Roy de signaal kabel via de linker goot (bestuurdersstoel) heeft getrokken?

Zeurdoos

Dat zou zeg maar niet zo mooi zijn kan hij gaan storen op de brandstofpomp signal :o

dannydehaan

Mijn oranje was helemaal leeg toen daar de audio in kwam ;)
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

TimTube

Citaat van: ardonjr op 24 okt 2009 - 06:09
Zie ik nou goed dat meneer Roy de signaal kabel via de linker goot (bestuurdersstoel) heeft getrokken?

Euh ik had het gedaan, maar klopt idd, via de linkergoot. Ik rij er inmiddels bijna 4 maanden mee rond zo...kan het alsnog een keer misgaan dan? En moet ik hem dan via de middengoot leggen ofzo? Want de voeding ligt rechts. Had die dan juist links gemoeten...? Of kan er helemaal niks links liggen?

Zeurdoos

TimTube

Zeurdoos

Uh volgens mij niet ;) (bij mij ligt hij midden door de bestuurderskant) maar da is omdat ik dan meer lengte over had ;)