Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Nette nx. Alleen jammer van die deuk.  :(

100nx driver

leuk lijstje om nog allemaal te doen. en ik zou dat kenteken nog wat lager hangen is net wat mooier ;)
gewoon bovenkant kentekenplaat +- 1 cm onder de lijn tussen koplamp en knipperlichten

TimTube

Hmm das geen slecht idee. Kzal eens kijken :)

Citaat van: twinturbo op 15 apr 2009 - 20:23
Nette nx. Alleen jammer van die deuk.  :(

Mja vertel mij wat, die hele deur is f*cked up. Moet nog steeds een keer naar de sloop in Doornenburg rijden waar er volgens Kees een blauwe staat.

SpitFire

Citaat van: 100nx driver op 15 apr 2009 - 21:10
leuk lijstje om nog allemaal te doen. en ik zou dat kenteken nog wat lager hangen is net wat mooier ;)
gewoon bovenkant kentekenplaat +- 1 cm onder de lijn tussen koplamp en knipperlichten

had ik met me vorige nx ook, staat wel stukken beter ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

TimTube

Foto's van het eindresultaat:

De nummerplaat ga ik dus nog wel wat lager zetten (nog niet aan toe gekomen).

Roy's spuitwerk:

Spoilertje zit er inmiddels weer op.

En achter:

Beetje onscherp maar de kleur is goed te zien :)

Dan verder vandaag nog een leuk pakketje binnen gekregen vanuit Goes:

Daniel's vader reed met zijn busje tot aan de deur :) Retegoeie service ;D

Dit kreeg ik ook nog van hem:

Handige pen / bieropener  ;D Haha wel een grappig ding.

Ik twijfel alleen een beetje over de plaatsing.

Ik had hem even plat gelegd ivm de hoedenplank maar die past zo ook niet. Dus zet ik hem denk ik rechtop. Meer ruimte dan dit kan ik niet missen ivm met boodschappen enzo.

Hebben jullie misschien tips over de plaatsing van de versterker? Er komen uiteindelijk 2 versterkers in. Ik zit een beetje na te denken over een zelfbouwhoedenplank en/of de achterbank neer te klappen en er een plank overheen te maken, maar dat doe ik liever niet omdat ik het niet zo mooi vind.

100nx driver

plaatsing van de sub maakt niet echt uit. en de versterkers zou ik wel netjes wegbouwen zodat je zo min mogelijk bedrading ziet ;)

JohnT

ziet er netjes uit  8)

Maak je gebruik van de achterbank??? Zo niet , haal hem er dan gewoon uit en sla hem op.  8)

sportprophet

Ow kijk eens aan!.. hmm heb je toevallig ook al kabels?? Anders moet je me nog maar even bellen ofzo.... dan hebben we morgen miss nog iets extras te doen tijdens de meet!! :)

TimTube

Nah nog niet aan toegekomen. Misschien ook eerst even jarig worden :) Is financieel gezien erg aantrekkelijk ;D

TimTube

Zo, even kleine update.

Ik had al een week last van een rammelend geluid onder de auto dus ik ben maar eens even langs gegaan op de autotechniek afdeling van mijn middelbare school (waar ik werk) waar ze hem even op de brug hebben gezet.

Middelste uitlaatbeugel was compleet verrot dus die hebben ze er maar meteen afgesloopt en ze gaan volgende week woensdag een nieuw beugeltje aan de bevestigingspunten maken voor me, gratiesch voor collega's ;D

Ze hebben ook meteen een stukje hitteschild van de uitlaat afgesloopt (vooraan waar de uitlaat een bochtje maakt) omdat die ook verrot was. Ze zeiden dat dit geen kwaad kon en dat ik eigenlijk geen nieuwe erop hoef te zetten omdat die er alleen op zit zodat de uitlaat sneller warm is zodat de Katalysator sneller werkt. Is dit zo? Ik heb geen zin in een fikkende auto :P

Oja, nog even foto van het stuurtje dat ik van Ricardo had overgenomen op Arnhem IV. Stond een beetje scheef tijdens het foto maken but you get the picture.

twinturbo

Erg fijn als je zo'n adresje hebt. Dat stuur vind ik niet echt mooi.  ;)

SpitFire

mooi stuurtje hoor  8)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

TimTube

Nou morgen auto even wegbrengen en dan fixen ze hopelijk mn uitlaat weer vast.

Ben er trouwens achter dat de voorruit van mn nx ooit een keer aan diggelen is geweest. Wouter had op een meeting al een keer gezien dat ik de standaard voorruit niet meer heb, en ik heb nu glasscherven gevonden in die draaiknop voor de rugleuning van de stoel dus vraag me af wat er mee gebeurd is :P

100nx driver

als een sterretje doorscheurt moet de ruit eruit gesneden word.

en ja de meeste ruiten komen er niet heel uit en vallen er wel is wat glas scherven in de auto.
de meeste worden er wel weer uitgezogen. maar glas vind je vaak overal weer

Pietjuh

CiteerZe hebben ook meteen een stukje hitteschild van de uitlaat afgesloopt (vooraan waar de uitlaat een bochtje maakt) omdat die ook verrot was. Ze zeiden dat dit geen kwaad kon en dat ik eigenlijk geen nieuwe erop hoef te zetten omdat die er alleen op zit zodat de uitlaat sneller warm is zodat de Katalysator sneller werkt. Is dit zo? Ik heb geen zin in een fikkende auto

Klopt,

schildjes kun je zonder problemen verwijderen en anders verwijderen ze zich op den duur zelf wel :D
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape