Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Tim's NX: Ciao!

Gestart door TimTube, 14 apr 2009 - 23:23

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Gebroken op een klassieke plaats inderdaad. Was bij kees ook zo. Nou hopen dat ie weer snel gemaakt is.  ;)

100nx_power

Echt balen man, succes met de reparatie.

rik1987

Lekkere plek idd... Heb  ik ook 2 keer gehad bij mijn prim... eerst de korte en daarna de lange...Allebei bij het trillingsrubber...

sportprophet

O, stond je daar.. nou de foto's maken het verhaal wel levendiger ;) Op precies dat punt heb ik als kind mijn eerste auto ongeluk meegemaakt trouwens (dat was t eerste wat in me opkwam bij de fotos haha)

Maare was er al zicht op wanneer die klaar is?

TimTube

Hmm nee nog niet echt. Heb het asje vandaag binnen gekregen van Piet, dus das helemaal goed. Mn Beunhaas nog niet kunnen bereiken alleen. Zal nog wel ff een weekendje overheen gaan verwacht ik.

TimTube

Gisteren gefixed en opgehaald! Was heerlijk om weer weg te rijden met mn NXje :)

Mimi

is wel sneu om te zien een nxje op de trailer.
maar gelukkig is ie weer klaar, dus hopelijk kan je eerst weer ff vooruit.

en zoals Rens zegt Veel plezier weer
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

sportprophet

TimTube

Aangezien ik niet echt wat aan mn auto verander post ik elke keer alleen maar als er wat aan de hand is haha.

APK zit er aan te komen en mn uitlaat is zwaar doorgerrot, vlak voor het bevestigingspunt van de einddemper. Is in 4 dagen zo'n 4/5e doorgerrot. Lekkere teringherrie plus een rateltje alsof je een koekenpan probeert dood te slaan.

Oftewel, fingers crossed dat-ie het vanavond haalt naar de garage toe!

Mojo

Ach, en anders is er nog Duct tape :P.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Citaat van: TimTube op 31 okt 2010 - 14:59
Aangezien ik niet echt wat aan mn auto verander post ik elke keer alleen maar als er wat aan de hand is haha.

APK zit er aan te komen en mn uitlaat is zwaar doorgerrot, vlak voor het bevestigingspunt van de einddemper. Is in 4 dagen zo'n 4/5e doorgerrot. Lekkere teringherrie plus een rateltje alsof je een koekenpan probeert dood te slaan.

Oftewel, fingers crossed dat-ie het vanavond haalt naar de garage toe!

Naja je zal niet zomaar stil komen te staan toch  ;D

Citaat van: Mojo op 31 okt 2010 - 21:54
Ach, en anders is er nog Duct tape :P.

Whaha zoiets dus he mojo  ;D

DJ Ramonski

Ehm...wie heeft dit voor elkaar gekregen? :O

Succes met het APK klaar maken :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

TimTube

Citaat van: richardwbb op 01 nov 2010 - 00:22
Wel 2e hands monteren he :)

Ik heb echt 2 linkerhanden dus ik begin er zelf niet aan. Heb allang geaccepteerd dat auto's voor mij meer geld kosten dan voor de gemiddelde NX-klusser. Dan betaal ik wel iets meer