Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Is misschien een beetje overdone... :P

richardwbb

Die ene kijkt scheel en die andere ook! :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

tja het blijft lastig he :P

themacpie

vandaag  1 van m'n versnellingspookjes binnengekregen. Wat verbouwing is nog wel nodig echter. Aangezien ik toch ziek thuis zit met maag en darmproblemen is dit een leuk tijdverdrijf...

Stay tuned  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

themacpie

Ok here goes nothing...

Gaatje maken voor het roerstokje:

Ding leeghalen leek makkelijker dan gedacht... zat vol met iets steengruisachtigs. Gelukkig geen massief metaal dus.

Schele ogen wegwerken  :P

En dan de nieuwe oogjes:

Pokke moeilijk om de twee leds erin te krijgen, 1 lukt altijd makkelijk, maar als de andere erbij komt gaat die er weer uit floepen natuurlijk  :(

Wordt 1 lijmen en dan later de andere erbij.

Dan schroefstuk erin positioneren en opgieten met een hars.

Wat de led's betreft, die gaan samen met de VVL switch branden  :P dus VVL aan, oogjes aan  >:D

Sa_Reno

Zo gaaf!!

Wat voor leds zijn dat?
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

themacpie

Citaat van: Sa_Reno op 14 jun 2013 - 19:08
Zo gaaf!!

Wat voor leds zijn dat?

3mm leds 12v    simple as that

Gizmo

ziet er leuk uit man  en je heb iets wat niemand anders heb

hoe dan ook het blijft een win win situatie

themacpie

Ondertussen 1,5 uur geklooid om de lampjes vast te zetten... man, man, man! Wat een ellende. Maar kom ze zitten er eindelijk allebei in nu. Hopen dat ik het niet terug verknoei met het schroefstuk erbij te zetten.

Nu nog effe uitvogelen met wat ik dat geheel het best volgiet straks. Giethars, epoxy,... heb al wat gezocht op het net en er zijn zoveel verschillende spullen  :-\  Maar wat is nou sterk genoeg???

HELP

Gizmo

epoxy zou het wel moeten doen je kan eventueel ook  lood er in gieten is wel iets lastiger natuurlijk kijk anders even op t web voor bepaalde kitten enz.

themacpie

mmm denk dat lood me toch iets te zwaar gaat worden. Kans dat ik de versnellingspook eruit knal aan het rode licht dan  >:D

Daydream

Maar, als je het volgiet met epoxy, en je LEDje gaat kapot, heb je een knipogende eagle.. ;D  dan kun je t niet vervangen lijkt mij..?
It's just a ride ~ Bill Hicks

richardwbb

Die ledjes gaan zelden stuk, 8000 uur moeten ze het doen en nog wel langer dan dat. Het zal eerder de bedrading zijn die het begeeft ;)

Maar wel een goed idee, ff een timertje er tussen en knipperen maar! ;D

http://www.circuitsonline.net/schakelingen/13/lichteffecten/ne-555-knipperlicht.html