Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

themacpie

:roll: 't was dit of zo'n vestje  xD
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

patrick100nx

dan had ik voor het vestje gegaan xD :P

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

themacpie

Citaat van: patrick100nx op 28 jan 2012 - 20:23
dan had ik voor het vestje gegaan xD :P

Daar heb je natuurlijk minder last mee  xD Ga Robin es vragen om terug in te ruilen dan  ;D

Bqtje

Een ander blondje gaat daar héééél blij mee zijn ...  >:D

themacpie

Bqtje

Yep , dat is de vriendin van dat "bruintje" hier . Dat bruintje begint mij  te dwingen om naar het Noorden van de Nederlanden te rijden   :drive:. Dit omdat ik weet waar uw 100NX staat en omdat dat "bruintje" uw 100NX wil bijwerken met een grootte voorhamer , indien je haar WD-boek niet binnen de kortste keren terugbrengt .  :wow:
Hint : bekijk dat boek nog even op uw gemak , maar wacht niet meer te lang . Want bruintjes zijn niet te onderschatten !!! :puh:

patrick100nx

haha ja idd, Geen gezeur :P :P,, En die gaat tenminste overal mee naar toe :P :P :P

Mijn excuses voor de vrouwen op de club lol :P :P

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

ParaChris

Ben echt zwaar benieuwd hoe dit gaat worden, kan eigelijk alleen maar vet worden!

themacpie

Owkee, hier gaan we weer... effe tekstmatige update van Robin gekregen:

Citeerrico is lekker bezig met strakmaken van v.bumper en motorkap
het plan is om de bumper,motorkap en body volgende week in de spuitplamuur te zetten, en dat zijn dan wel weer ontwikkelingen die ik zichtbaar kan maken op de foto
dan moet de auto helemaal geblokt worden, dat betekent met een schuurblok super strak maken
daarna grondverf, weer blokken met fijner schuurpapier, en uitschuren voor de lak
dan komt er de kleur op met blanke lak
dan moet de auto weer helemaal geschuurd-gematteerd worden om de delen voor te spuiten
dat betekent alle sponningen en binnenkanten spuiten zodat ik alle delen eraan kan bouwen
dit zou dan het moment zijn om te kijken of je de kleur mooi vindt
na al deze inspanningen zijn we ik denk een week of 3 verder
daarna gaat ie buitenom  in kleur en kan ik gaan afbouwen, dit moet voorzichtiger dan bij de voorgaande projecten, want als ik iets fout doe kunnen we overnieuw
dus ik denk dat ik je halverwege maart blij ga maken en dat je hem weer kunt komen halen om je uit te leven

Dat klinkt alvast weer veelbelovend  ;D

Rens

Belg

Speciaal kleurtje wordt het dus.
Is gokken toegestaan? :P
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Mojo

Gert, heb jij t.z.t. interesse in een setje SR16VE cams?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Bqtje

Citeer
dus ik denk dat ik je halverwege maart blij ga maken en dat je hem weer kunt komen halen om je uit te leven

Dat klinkt alvast weer veelbelovend  ;D
[/quote]

Ik wacht op een datum , want ik weet dat ik met de " kamionette " ga moeten rijden en dat Gertje in zijn "autotje" zal zitten , op de aanhanger ( kwijlend ) .

geen paniek : ik maak daar zeker foto's van !!!

themacpie

Citaat van: Mojo op 04 feb 2012 - 11:18
Gert, heb jij t.z.t. interesse in een setje SR16VE cams?

PM komt eraan  ;D

Citaat van: Belg op 04 feb 2012 - 10:23
Speciaal kleurtje wordt het dus.
Is gokken toegestaan? :P

leef je uit zou ik zeggen  :roll:

themacpie

Citaat van: Bqtje op 04 feb 2012 - 11:31
Ik wacht op een datum , want ik weet dat ik met de " kamionette " ga moeten rijden en dat Gertje in zijn "autotje" zal zitten , op de aanhanger ( kwijlend ) .

geen paniek : ik maak daar zeker foto's van !!!

Foto's maken? Zou jij je handen niet aan het stuur houden dan en je ogen op de weg voor je?  ;D