Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

Ouwe scheurneus

Gewoon afsplitsen en lekker bij nederland komen, hebben we teminste weer ECHTE vlaamsche frieten ;D

Goeie keus om naar de de custompainter te gaan, die hebben echt goed werk geleverd.

staartbek

zomaar een spinsel; auto overschrijven naar een nederlander, dan verbouwen, dan weer naar belgie invoeren?
dan moeten ze hem in die staat keuren voor een belgisch kenteken, denk ik

of verbouwt naar een nl overschrijven, door rdw, en invoeren, is ie gekeurd hier op de weg, en dan weer terug naar u

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

themacpie

tja da wordt een hele uitvoer/invoer kwestie met de nodige kosten  :-\ Denk wel dat ik het anders opgelost krijg  :P
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Belg

Best gewoon eens contact opnemen met een tuningclub in België, die zijn er hier ook wel. En als je zo meetings bekijkt dan kom je ook wagens tegen waarvan je niet gelooft dat ze gewoon goedgekeurd zijn...

Ik snap dat hele e-keur gedoe niet zo, het is aan de keuringsmeester om te oordelen of iets ok is of niet, jammer dat hij dit door zijn computer laat beslissen..
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

richardwbb

En Belgische GTi's zijn geleverd zonder kat. Waarom begin ik er over.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Knight100nx

Citaat van: richardwbb op 23 aug 2011 - 22:50
En Belgische GTi's zijn geleverd zonder kat. Waarom begin ik er over.

Dat weet niemand :P

themacpie

Owkee, effe update.

Radiator ondertussen verder nagemeten en de ventilator past van geen kanten  :-\ Is wel aan te passen ofwel ga ik maar effe de juiste ventilator zoeken. Primera model dus.

Wat de achterlichten betreft heb ik van Goca (keuringsinstantie België) nog steeds geen enkele respons gekregen... leuk toch hé
Ondertussen ontdekt na veeeeelzoeken dat de firma Vincotte homologatie keuringen doet voor Japanse imports.
Hier contact mee gehad en die vond het model waar ik over sprak zelfs niet terug  ;D
Duidelijk bleek dat het zelf aanvragen van een E-keur een onbetaalbare zaak is, elke lamp moet afzonderlijk getest worden, achterlicht, remlicht, achteruit, richting, mist,... elke test €€€€€ en dan het attest zelf nog eens 250 €
Rest me enkel nog Nissan zelf te contacteren in de hoop dat dit model toch toevallig eens in europa is ingevoerd en gekeurd. dan zou het nog haalbaar moeten zijn. Door de zeldzaamheid ervan schat ik die kans echter 0,0 % in  :-[

Heb ondertussen wel een idee hoe ik het kan oplossen naar de keuring toe, maar dat wordt even puzzelen samen met Robin. Daar komen we wel uit denk ik zo!

staartbek

En ik weet nog wel een enthausiasteling voor je radiateur.. Verkocht zeg maar

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

themacpie

m'n oude bedoel je dan toch  :P  enkel ventilator die ik moet in orde krijgen... en dat zal wel lukken, dus de nieuwe gaat er zeker in  ;D

Mojo

Wat zijn het dan voor achterlichten?!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

patrick100nx

r32 achterlichten denk ik zomaar,, zelfde als jeroen

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

themacpie

@Mojo: dacht dat je er toch een glimp van had opgevangen in Arnhem???

@Patrick: Juiste R verkeerde cijfer  ;D

themacpie

Citaat van: staartbek op 26 aug 2011 - 21:30
En ik weet nog wel een enthausiasteling voor je radiateur.. Verkocht zeg maar

Deze in het oog houden: http://stores.benl.ebay.be/2fast2cool2
Is de primera radiator, maar wel uitkijken tot je er op kan bieden, geen "buy now" nemen of je betaald de volle pot!!!

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

themacpie

Na veel verder zoeken zou het mogelijk zijn dat een auto van voor 1995 nog geen e-keur verplichting heeft.
Als dit zo is heb ik een sterk been om op te staan voor m'n achterlichten  ;D Maandag maar eens bellen naar de autokeuring...