Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

Gizmo

opt het gaas in de kleur van auto te spuiten is ook een optie, het scheeld ook weer wat gewicht.

Knight100nx

Citaat van: staartbek op 02 mei 2013 - 22:22
....

zijn er niet nog een paar mensen met zulke leuke projecten? bijna jammer dat ie klaar is ;D

heb nog een auto voor de deur staan maar ben bang dat me portomenee te klein is xd

themacpie

Dat bepaal je zelf hé... je moet je alleen niet te snel laten meeslepen (of gek doen zoals ik  :-X )

Kwestie van te weten wat je wil en goeie afspraken te maken!
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

themacpie

Het afgewerkte plaatje onder de kap (we spreken dan nog niet van het blok zelf natuurlijk)

En de uitlaat er terug onder voor JAF

Ow ja, als iemand nog gasdempers heeft...

richardwbb

Als je gas strut 100nx intikt op ebay vind je er zat welke niet slecht geprijsd zijn :) kwaliteit is anders maar ik weet de naam van die aanbieder niet meer, tot ik het weer zie, echter ze voldoen prima!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

themacpie

Yup, heb daar al een set gehaald, maar vind m'n toenmalige leverancier effe niet terug  :-\

Nummerplaathouder achteraan moet ook nog iets mee gebeuren... is niet echt mooi zo... maar wat? hmmmm

richardwbb

Ik weet het weer, lift support depot, echt alle merken veel advertenties
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Belg

Wel een mooie custom kapsteun.
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

themacpie

lol ja, maar lastig om mee te nemen, past niet in de koffer zonder de achterbank plat te leggen  :-X dus toch maar niet!

bronkie

word echt dik hoor goed bezig

Citeerzijn er niet nog een paar mensen met zulke leuke projecten? bijna jammer dat ie klaar is
wil mijn 100nx ook helemaal opknappen en wielkasten moeten opnieuw gelast worden en zouden die aparte achterlichten en andere koplampen enzo mij ookwel lijken dus maar ik moet eerst mijn motor af hebben en motorruimte laten spuiten en erin hangen dan ff sparen voor carroserie werk en als jij graag die projectjes doet hoopik dat je dan de mijne ook wil doen want je maakt echt wel strak werk zeg

themacpie

Deze is wel copyright protected hoor  :ninja:

bronkie

hahaha jaa de mijne word wel anders hoor dan zal je niet precies gaan na apen ;)

themacpie

Bedankt Bronkie... heb net effe die leverancier van je bekeken en zowaar een gloednieuw setje achterlichten voor m'n NX op de kop kunnen tikken...

Blij dat ik een reserve setje heb nu van deze zeldzame soort  :xD2:

Gizmo

je kentekenhouder gewoon in de kleur van je auto laten spuiten en eventueel je kenteken zelf mooi weg laten zinken in de houder.

het mooiste zou natuurlijk zijn als je je kenteken kan laten verzinken en met meetings of shows je kenteken kan laten verdwijnen achter een scherm die in de kleur van de auto is.
het is een idee :croc:
dan ziet je auto er mooi strak uit en zeker als je mee doe met een paint & pollish  show. ;D

themacpie

Was ook al aan het denken om gewoon een strak plaatje te nemen zonder die B en euro toestand, dit is me te druk!

Achteraan mag de nummerplaat wel blijven, maar vooraan wordt het een ramp om die te plaatsen, breekt het hele zicht van de auto af.

Dus daar moet nog iets op gevonden worden.

Er zijn wel wegklapsystemen, maar daar heb ik niet echt veel vertrouwen in!