Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen330

Ik hoor het wel als ik je kan helpen
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

themacpie

Citaat van: Jeroen330 op 20 jun 2011 - 23:33
Ik hoor het wel als ik je kan helpen

Zal zekerwel eens nodig zijn als het zover is dat ik alles in elkaar gooi... geen idee hoe die Nistune werkt... wordt nog studeren dus  :P

Verdere update: HEB EINDELIJK DE ACHTERLICHTEN DIE IK ZOCHT

Toevallig op iets uitgekomen wat echt m'n ding is, en ja het is Skyline, maar een zeer zeldzaam model xD werkje voor Robin dus  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

staartbek

Je mag robin wel even een mailtje met een fotootje van de a.lichten doen, dan weet robin ook wat ie moet gaan creeeren, vind ie leuk

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

themacpie

Citaat van: staartbek op 08 jul 2011 - 22:07
Je mag robin wel even een mailtje met een fotootje van de a.lichten doen, dan weet robin ook wat ie moet gaan creeeren, vind ie leuk

:roll:

komt er binnenkort aan! Ga eens een lijstje maken van wat je voor de boeg hebt eerst  ;)

themacpie

en dat is bij deze dan ook gedaan!

themacpie

Achterlichten binnen uit Japan  ;D
Alleen wat troubles met 1 achterlicht waarvan de aansluitingen om zeep zijn, dat wordt puzzelen en solderen.
En daar gebruiken ze blijkbaar lampen met andere fittingen dan hier ook... maar een extra setje gaan bestellen dus  :-\

Karterpan even vervangen gisteren, is zeker een aanrader als je karterpan er als volgt uitziet:

Niet echt bevorderend voor olie koeling en circulatie!!!

staartbek

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

~*Angel*~

Zo ziet er weer netjes die nieuwe carterpan
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

themacpie

ja hé  :D trouwens ter info: bij de Nissan dealer zijn ze van goud: 210,00 euro aub.
Beter eentje uit de US bestellen dus, dat scheelt hem 3 carterpannen!!!

Dropjeslover

Hmz, ik heb er 2 jaar geleden een nieuwe onder gehangen, van de dealer, en dat was €125...
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

themacpie

Citaat van: Dropjeslover op 15 jul 2011 - 17:37
Hmz, ik heb er 2 jaar geleden een nieuwe onder gehangen, van de dealer, en dat was € 125...

Mmmm is mijn dealer toch wat duurder  >:(
Ofwel doet ie het omdat ie geen uren kan aanrekenen, als ik bij hem aankom is het altijd voor onderdelen  ;D

richardwbb

Heb je een foto van de achterlichten?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

themacpie

richardwbb

Ik ben wel benieuwd naar de verschillen, iemand van de Micra club rijdt ook met Japanse achterlichten en liep tegen hetzelfde probleem aan, de lamphouder en bedrading komt niet overeen. Maar dit kon hij oplossen door zelf lampvoetjes te solderen begreep ik.

Oh en hij moest met de APK rode reflectoren plakken daar de Japanse reflectoren wit waren en deze moeten rood zijn in Nederland.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

staartbek

en ook mooie duidelijke foto's, je ziet echt perfect de text op de lampen staan

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl