Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

themacpie

#60
Citaat van: Jeroen330 op 25 apr 2011 - 10:45
gaaf! Wat voor splitter zit er onder jouw GTI lip?

Seat Cupra R splitter, is van hard kunststof en dus perfect te lakken  ;D

Maar de 2 kleuren combi begint me stillaan echt tegen te steken  >:(
En dan moet ik er nog een rooie deur en wielkast opgooien   :-\
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

DJ Ramonski

Die twee dingen even in orde maken en dan een respray neem ik aan? :)

Die lip staat hem goed :O
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

themacpie

De zijskirts van de sportkit komen er ook nog op, maar dat laat ik achterwege tot aan (idd) de respray maar dat wordt pas iets voor de komende winter... duurt dus nog wel effe  :-\

Ga ondertussen toch proberen van het zaakje in bordeau te spuiten, kwaliteit maakt me op zich nog niet zoveel uit dan, is maar dat dat clownzicht weg is  :D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

themacpie

Vandaag via de post m'n shortshifter en nog wat rubbers binnengekregen van G spec.
Enkel nog wachten op de achterlichten nu, die blijven wel erg lang onderweg vanuit duitsland  ???
Helaas ondertussen nog een setje witte knipperlichten gemist op e-bay ( ben met 1,5 euro overboden op de laatste moment  >:( )

Heb gelukkig maandag een dagje verlof en hoop nog een en ander toonbaarder te maken tegen JAF, maar zal voor alle veiligheid alvast maar een bordje maken met "under construction" op  :roll:
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

themacpie

Lap, de R32 achterlichten die ik besteld had via ebay komen niet. Gisteren een annulatie gekregen omdat er een lens kapot is. Wachten tot ze terug binnen komen dus  :'(
Hij heeft nog R34 achterlichten, maar heb geen idee of die ook maar pasklaar te maken zijn???
Iemand een idee of dat kan???
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Ginko

Naja van alles is pas te maken.  Maar voor sommigen moet je wel redelijk wat aanpassen.

themacpie

M'n bedoeling is van de originele achterlichten te lakken en deze daar in te bouwen. Volgens mij moet het met de R32 lichten wel lukken. De R34 lichten zijn denk ik te groot daarvoor en er moet volgens mij dan ook plaatwerk aangepast worden. Dat zou ik liever vermijden omdat dit keuringsgewijs het probleem geeft dat ik m'n originele lichten dan niet kan terugzetten...
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Ginko

Owja,  bij jou telt het ook net wat anders  :P

Maar goed zou die 2e ring te groot zijn dan?




Als je iets zoekt wat erop lijkt kan je ook met leds knutselen?  Pak je de aanstuurtechniek van je huidige achterlicht alleen dan soldeer je ledjes ipv een bolletje wat er nu in zit.

themacpie

Dat was m'n eerste plan om zelf leds in te bouwen... maar dan krijg je nooit die mooie afwerking.
Die grootste ring lijkt me echt te groot... iemand afmetingen daarvan misschien???
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

staartbek

ik weet niet hoe handig je bent, maar alle skyline lampen moet je voor zagen
het is nog al een hele operatie, en je klep gaat ook niet meer passen
kijk maar even naar de afmetingen van de lampen en het binnen frame van de lichten
zeker als je je oude weer moet gebruiken voor een keuring zou ik niet aan zo'n klus beginnen als ik jou was, je bent zomaar 40 uur bezig als je het juiste gereedschap hebt

maar dat is natuurlijk aan jezelf...

succes, groet
 
www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

DJ Ramonski

Volgens mij heeft Mark B destijds al een flink stuk moeten zagen voor die R32 lichten. Hij had ze wel in de originele behuizing, maar dan nog betwijfel ik of die passen.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

themacpie

mmm misschien dan best verder op zoek naar apparte ronde leds die wat kleiner zijn... google here we come  :D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

themacpie

Zo, vandaag weer wat verder:

Shortshifter en 4-2-1 uitlaat gemonteerd... Mmmmmmmm dat gaat lekker!



Ook even m'n clownskleuren aangepakt, altans de voorkant



Begint er al wat op te lijken vind ik zelf  :D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

bronkie

mooi nxje zeg
en gaaf dat uitlaatspruitstuk zo, merk je dat ook nog erg met vermogen of valt dat mee?

themacpie

Thx, maar nog veel werk aan. Ziet er beter uit op foto dan in't echt.
Nog niet echt de kans gehad om testen, maar de shortshifter is alvast ongelooflijk!
Motor moet nu nog even afgesteld worden en zondag richting zandvoort gaan we dat al dan niet voelen denk ik  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92