Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Themacpie's "REDHAWK" update "Clean-up and tune-up"

Gestart door themacpie, 19 feb 2011 - 23:38

Vorige topic - Volgende topic

ReplayGiino_

mooi zo, knap werk, gaat er echt graaf uitzien wanneer die klaar is!
Bangelijke custom gaat dat worden :)

themacpie

reservewielbak moet idd plaats maken voor een inox potje dat er dwars onder komt.
komt m'n reserveband wel wat hoger, maar dan krijg ik weer meer plaats voor m'n versterkers... ook wel handig.

Enkel nog zien dat ik er voldoende baggage blijf inkrijgen voor de volgende Euro-NX  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Bqtje

1 slipje , 1 onderbroek en een grootte gom ...

themacpie

Vandaag weer het één en ander gebeurt:

het "DE" blokje is eruit gesloopt door Piet en Jeroen en één en ander qua onderdelen is al verhuist naar het VE blok blijkbaar.

Het VE blok blijkt nog beter te zijn dan ik vermoedde, nieuwe distributie, gevlakt... dus heeft rescentelijk een revisie gehad blijkbaar  :P

Geen goed nieuws zonder slecht nieuws blijkbaar... de nog niet zo oude koppeling heeft lelijk huis gehouden op m'n vliegwiel en is zelf ook niet ok meer voor de extra VE pk's

Hier moet dus ook een oplossing komen...

Ow ja, al ooit iemand een GTI gezien met 0,1pk?

staartbek

ja, ik, met een sr330 erin

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

themacpie

Citaat van: staartbek op 16 nov 2011 - 22:51
ja, ik, met een sr330 erin

:rock:

De sr330... de meest zuinige sr die er is  ;D

Jeroen330

Hahaha, sr330 is wel Behoorlijk serieuze tuning hoor :p

Ik was blij dat je VE van binnen zo mooi is, want aan de buitenkant leek het toch nog de vraag te zijn. Wat butsjes in leidingen en kromme beugeltjes, afgeknipte kabelboom en kapotte onderdelen zoals distributeur en tps..

Gelukkig hebben we er al heel wat aan kunnen doen!
Nog wat extra aandacht en het wordt wel wat!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

themacpie

buitenkant had idd al wat gezien... maar was de beste uit de hoop!
enne meeste zaken moeten toch van de andere blok overkomen, dus dat was meegerekend!

sr330... zou daar een turbo op passen?  >:D

Rens

Brandstof haal je gewoon bij de supermarkt.   :roll:

Mojo

Hoe hebben jullie het nou opgelost met de distributeur?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

themacpie

bij aankoop ging ik ervan uit dat m'n "DE" distri erop moest, dus daar niet op gelet of ie in orde is... kon ik weten dat ze het uiteindelijk opgelost gingen krijgen   :-\

Mojo

Mwah, geen nood aan de man. DE dizzy past met wat aanpaswerk. Er moet ergens een hoekje afgeslepen worden.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Pietjuh

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

patrick100nx

ziet er erg netjes uit dat blokje van binnen hoor :) daar heb je maar mooi weer geluk mee, En voor de rest alweer voorderingen op de body,?

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

themacpie

Citaat van: patrick100nx op 20 nov 2011 - 01:09
ziet er erg netjes uit dat blokje van binnen hoor :) daar heb je maar mooi weer geluk mee, En voor de rest alweer voorderingen op de body,?
Je zegt het  :D idd veel geluk...

De body? Geen idee. Al effe niks meer van updates gehad... maar zoals altijd zal het ook elke keer weer netjes zijn. Voor zover ik weet zijn de wielkasten/roest aan de beurt (geweest)