Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Sportprophet's 2e NX .............(Dit heb je nog nooit gezien!!)

Gestart door sportprophet, 07 jun 2010 - 13:27

Vorige topic - Volgende topic

sportprophet

thnx thnx :) ... Alleen 1 probleempje, een van de ledjes achter mn tourenteller werkte niet. Meestal is het probleem dat het ledje verkeerd om zit. Dus ik had alles weer open gegooid. Nou na even klooien werkte t niet, en toen ff snel een andere geprobeerd. Alles leek te werken... LEEK want net reed ik weer en zag dat die ene weer niet goed brand. Miss dat er iets met het fittinkje is ofzo  ??? Morgen ofzo even proberen met een andere fitting, en dan hopen dat t gewoon werkt.

Vandaag stond er niet een echte klus op het programma maar het was lekker weer dus ik besloot de auto eens mooi te gaan poetsen... Damn :o hij glimt nu echt erg  :D :D Dus ja ik kon het niet laten om even wat fototjes te maken!!  :D

*jammer dat het uploaden de kwaliteit naar beneden haalt...

keesissan

Jaja hij glom mooi hoor roy ;)

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

michxtreme

hij staat er goed bij hoor ;)
The only limit is your own imagination

DJ Ramonski

Netjes :D

Vaak kun je foto's beter op een eigen server zetten dan via Hyves of Mijn Album. Die sleutelen altijd wel wat aan de afbeeldingen jammer genoeg. Hyves haalt bijvoorbeeld erg veel scherpte eruit. Maar de foto's zien er nog goed uit hoor :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

ardonjr

Mooi wagen hoor, glimt inderdaad goed!!
Van de zomer (na mn afstuderen) ook maar eens mijn auto goed onder handen nemen.. interieur, exterieur eens helemaal poetsen..

sportprophet

:) thnx... trouwens iemand nog andere tips mbt. dat lampje? (voor als ik er vandaag aan toe kom)

Beest

ik had een tijdje geleden ook andere blawe leds. weet niet waarom maar die brandde steeds af..
dus heb ik gwn een andere soort gekocht..
lichten minder op maar blijven wel branden ..
::)

sportprophet

Ik heb ng niet de tijd gehad om te checken maar ik had deze (breedstralende leds) ook in mn carbje dus het ligt niet aan de lampjes + de rest blijft het wel doen. Dus denk niet dat we t probleem gevonden hebben.. denk dat ik morgen ff ga proberen! Heb net ook mn pookje opgehaald, miss vanavond fixen en anders morgen avond!

BlackOut

Netjes netjes
alleen eerst die achterlijk lelijke eindtip eraf xD

sportprophet

haha.. jah uitlaatje is niet mijn smaak idd :p

Rens

Ik vind hem juist wel mooi, zo'n dikke pijp.  :)

100nx driver

zwart-metalic glimt echt veel beter als normaal zwart.

en die uitlaat komt vast ook nog wel goed :)

DJ Ramonski

Komt vast wel weer een japstyle onder toch?  :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

Ik vind die op gelaste eind stuk van laser juist wel vet :P