Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Sportprophet's 2e NX .............(Dit heb je nog nooit gezien!!)

Gestart door sportprophet, 07 jun 2010 - 13:27

Vorige topic - Volgende topic

TimTube

Ja daar zijn ze weer! ;D

ardonjr

Hey kerel,
Ik zie nu pas dat je weer een NX hebt, bij deze dan alsnog van harte gefeliciteerd man!!
Veel veilige km's en niet te veel rommel aan je auto hangen he! * verwijst naar externe neon troep enzo *  ;D

sportprophet

Haha thnx.. ow en ehh tja die "rommel" vond ik altijd wel vet.  ;) Maar zoals het er nu uitziet gaat er geen neon meer onder komen ;)

Net nog even naar buiten gegaan en even genoten van het verschil wat die kleine details toch maken!

voor

na

Rens

Het zijn soms kleine dingetjes die het totaalbeeld kunnen veranderen.  :)

Zeurdoos

Beest

de details ..
Netjes !!  8)
Je hebt het getroffen hoor :P

Hou hem zo ...
netjes bedoel ik ..
ben benieuwd naar het neon werk..
dit projecje blijf ik volgen iig ;)

ik bedoelde trouwens dat ik de neon had voor de mensen op de achterbank..
bij hun voeten :P

lucus

achterbank? vervoer jij mensen achterin? kan iemand misschien ff amnesty bellen, of de anti-dwergen mishandeling groepering? :) ik vervoerde never nooit mensen achterin, veel te klein!
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

sportprophet

Precies de details doen veel! Neon duurt nog eventjes, eerst even het nieuwe interieur erin!

Maare ondanks dat ik wel eens mensen achterin prop gaat het me wel tever om hun voetjes van neon te voorzien :p En daarbij als ze dan eenmaal achterin zitten, hebben ze niet echt de ruimte om hun voeten te bewonderen, want die hebben ze meestal in hun nek liggen  ;D

Zeurdoos

Citaat van: lucus op 09 jun 2010 - 17:00
achterbank? vervoer jij mensen achterin? kan iemand misschien ff amnesty bellen, of de anti-dwergen mishandeling groepering? :) ik vervoerde never nooit mensen achterin, veel te klein!

Nou nou dat valt wel mee hoor zelfs bij mij kunnen er 2 achter in :P

Diembo

Nette kleine verandering hoor..;)

Off: Je koopt toch een auto voor je zelf en niet voor de mensen achter in? Gewoon een schop na geven en rijden maar;)
Keep on smiling, keep on living!

keesissan

Hey Roy good luck er mee he ;)

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

BlackOut

Ik vervoer nog regelmatig 2 mensen achterin
maar denk dat dat binnenkort toch echt afgelopen is

Rens

Citaat van: lucus op 09 jun 2010 - 17:00
Ik had er afgelopen zondag nog 2 op de achterbank, 3,5 uur lang. Maar ja, die waren dan ook 6 en 10 jaar oud.  :P

TimTube

Die knippers maken toch een enorm verschil zo he! Gaaf hoor!

Beest

de neon bij hun voeten is niet echt voor hun..
maar als je buiten staat of in de auto zit zie je het wel fel doordat ik ook van die im. alulook matten heb.
het weerkaatst heel erg en wordt het natuurlijk veel feller