Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

ries19

neej auto moet netjes worden :) niet afgeraffeld. k ga die hele auto strak en netjes maken. en dan nog :P kom ik met een halve nx naar meet :P. k kom lekker met de ford k heb wel een spuitadresje gevonden :)
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Ginko

jij kijkt niet zo vaak discovery of wel?  al die autoprogramma's daar zitten met krappe deadline's en krijgen het altijd voor elkaar een wagen volledig in elkaar te zetten en werkend te hebben voordat de tijd op is  ;D ;D

Maarja, je kan beter met de Ford gaan idd...gezien wat je mee moet nemen.

ries19

ja dat moet mij inderdaad wel lukken jah hahaha :P maar moet wel alle onderdelen hebben.

k heb nog nodig.

-kleppendekselpakking.
-pakking voor waterpomp.
- dat was het wel denk de rest heb ik allemaal :P

richardwbb

Waterpomp is toch ook vloeibaar? Bij de 1.6i in elk geval wel.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

DJ Ramonski

Ik blijf er bij, zonder die spoilers op de achterklep (en originele lichten) denk ik dat de NX veel dikker oogt van achter. Zeker met die bumper. Maar goed, dat is mijn smaak. Jij moet het mooi vinden :) Wel netjes dat ie echt helemaal strak gemaakt wordt.

@Ginko: heb je ook eens gezien met hoeveel man ze dat doen en om welke tijdstippen het dan gaat? :P

Ik had even een berichtje van Ries over het hoofd gezien, waardoor ik alleen het bericht van Richardwbb las
Citaat van: richardwbb op 12 aug 2010 - 15:34

Ik had dus niet door dat het om de pakking ging  :-[
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Ginko

Citaat van: DJ Ramonski op 12 aug 2010 - 18:15

@Ginko: heb je ook eens gezien met hoeveel man ze dat doen en om welke tijdstippen het dan gaat? :P

Ik had even een berichtje van Ries over het hoofd gezien, waardoor ik alleen het bericht van Richardwbb las
Citaat van: richardwbb op 12 aug 2010 - 15:34
;D

Uh ja, maar als ries 2 kratjes bier neerzet en ieder forummember uitnodigd dan komt dat wel goed denk ik  ;D

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ries19

ik volg jullie niet helemaal meer :P

maar in iedergeval me auto word gespoten zonder spoilers. dan kenne we altijd nog kijken. het word in ieder geval los gespoten. vandaag weer stukje verder

tectyleren

maatje van mij doet kabelboom gti dash gedeelte er in.

en ik haal bij de motorruimte alles los. het schiet al lekker op :D:D

Knight100nx

ziet er netjes uit, maar heb je die roestplekjes ook eerst behandeld voordat je ze hebt verstopt?

anders helpt het niet zo heel veel he

richardwbb

Kijk, de roest wordt ook tegengegaan, dat is echt heel verstandig! ;)

Voor de vloeibare pakking raad ik je deze aan:

http://www.heuts.nl/b2c/winkel/produkt/002900953

Voordelen, het is zwart, dus wat er uit blubbert stoort je niet zo erg, en kijk eens goed naar die verpakking, dat werkt beter dan een tubetje hoor.

Hij is wel zomaar tien duurder dan het goedkope tubetje. En dit spul dicht echt heel erg goed, die droogtijd van 20 minuten kan je echt hanteren, zal niet gaan lekken.

maar het is vooral de verpakking waar het in zit, jou kennende wil je blauw ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

grover

Aah, daar hou ik van, alles mooi zwart in de tectyl. Beter voor de nx.
Die vloeibare pakking is inderdaad prima, Pietjuh gebruikt deze ook altijd. Zal hem zelf ook maar eens aanschaffen.

ries19

dan gaat ik um ook maar is bestellen :P. roest had ie neit egt heel oppervlakkig. staalborstel overheen en klaar :P en ontvet met remmenreiniger :P. tis duur en het gaat hard maar het werkt super:P alleen niet op je lak gebruiken :P want dat gaat er op ten duur dan ook af met remmereiniger :P

Knight100nx

remreiniger hoeft niet duur te zijn, ik haal het bij de action, 2,- per busje xD

ries19

nja ik betaal 6 euro voor een flinke bus. maar ik heb denk al 5 bussen op me auto gebruikt :P
en ben pas op de helft. maar ik gebruik het overal voor :P ook om me handen schoon te maken. tis niet goed weet ik maar wel snel :P en je voelt gelijk waar je je heb open gehaald :P