Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

Citaat van: ries19 op 03 aug 2010 - 19:26
ja tis niet echt mat zwart maar wel super mooi. tis weer is wat anders. zag trouwens maandag een ford mondeo zelfde kleur als die R35 rijden zag er wel vet uit :)

Kan het niet vaak genoeg zeggen, kies 350z blauw :D

ries19

zo laatste weekje. vanaf vrijdag vakantie 3 weekjes en volgas me auto uit elkaar trekken. zaterdag beginne auto uit elkaar te trekken :P zondag met ginko spullen ophalen. en dan rest volgas beunen en streven me blok in de auto te krijgen :) hoop dat ik het gaat redden in 3 weken hard werken :P ik ben in ieder geval blut aan het einde van de 3 weken hahaha. gelukkig ben ik ook nog jarig dus ken ik weer wat geld binnen slepen hahaha

zal ik nog wat kiekjes maken :P?
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Rens

Och, waarom niet? Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.  ;)

Ginko

Citaat van: ries19 op 04 aug 2010 - 17:02
zondag met ginko spullen ophalen.

zal ik nog wat kiekjes maken :P?

Al beloftes zitten maken voordat ze waar zijn :P  Maargoed, net me pa gesproken en ik kan Zondag met de Fammilliebus  ;D

Naja, als het hier niet in gaat passen dan kan ik nog een schoonmoederbox op het dak doen die net iets langer is dan het dak (dus steekt nog net iets over de voorruit heen) en de helft van de autobreedte is.

Dus laat maar ff weten, ik zet hem er zo op voor je  :P

Regel jij de rest bij de adressen waar we langs gaan?

Owja, en:
:pics:

ries19

dat is nice maar anders had ik mijn vaders auto gepakt hoor hahaha :P heb die spullen toch echt nodig:P

ries19

oow enne ik heb nog ander nieuws. zodra mijn 100nx af is word het me 2e auto. altans zo snel mogelijk :P want ik ga er iets anders bij kopen :P voor dagelijks gebruik. die is ook wel lief. :P

Ginko

maar je hebt toch nog een NX......? anders staan er wel een paar te koop hier  ;D

ries19

neej word niet nog een nx een auto uit 2002 :P. k had al is gezegd dat ik 3000 km in het jaar rijd. en heb uitgerekend dat ik met die auto 360 euro brandstof in de maand bespaar :P

ries19

ries19

wat isw nou weer mis met bmw :P
-luxe
-style/uitstraling
- 1 op 18 gemiddeld en de brandstof kost ff stuk minder :P

maar zoals ik zei de nx hou ik er bij :P anders word richardwbb boos :P

Zeurdoos

Nee gewoon een klein peugotje diesel :P die zijn nog zuiniger (en veel mooier) ;)

ries19

neej ik moet geen franse:P racistisch volkje :P hou ik niet van dus ook neit hun auto :P

dopey

Aint nothin sweeter than a one liter

ries19

320 diesel zoek het verbruik maar op k ken meer mensen die er 1 hebben. diesel is al zuinig en ik rijd op de snelweg ga ik de 1 op 20 nog wel halen. of laten chippen loopt ie nog zuiniger meeste diesels verbruiken dit en zijn 1,9 en 1350 is neit eens zo zwaar :)