Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Als je aan gtr kleuren denkt, wat m echt goed staat inderdaad, kan je elke kleur wel spuiten tog? Dan kan je juist een kleur kiezen waar de Nx niet in geleverd is, of nog een paar tinten verder gaan, ff kijken waar die tussen 1.6i blauw en 1.6 donkerblauw zeg maar, ook een vette metllic blauw heb, of zou je dat teveel zien met de binnenkant spuiten? Als die toch mee moet dan pimpelpaarsoranjegifgroen of zo, dan maakt het echt niet uit wat je kiest, dan zou ik diep paars blauw wel chill vinden, om toch beetje dat zwart effect te krijgen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Als je de keuze bij die 2 kleuren houdt, zeg ik Blauw :D

EDIT:  misschien is Smurfenblauw Parelmoer wel wat

ries19

hahaha neej t word deze zwart of deze blauw. ik ga me pa neit een andere blauw laten maken wnt dan slaat ie me kop er af denk :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Knight100nx

Doe maar gewoon die 350z blauw, zie regelmatig een 350z rijden in die kleur met dikke chroom velgen (20~21" ofzo) ziet er echt heel vet uit

zou zelf ook die kleur er wel op willen smeren :D

sexylexie

als je dat blauw neemt heb ik nog wel  flakes in de aanbieding :P

Diembo

Ik zou zo ie zo geen zwart doen, die kleur blauw is toch goed te doen!
Keep on smiling, keep on living!

Ginko

ik zeg toch, smurfenblauw parelmoer met de Flakes van Lex  :P :P

naja, bot ;)

DJ Ramonski

Als het Satin Black is kan dat ook best mooi zijn op een NX. Dat hoeft niet perse in Zeurdoos stijl te zijn. Kijk maar naar de oude NX van Crum. Het blauwe is natuurlijk ook mooi, maar zo vanaf de foto zou ik het speciale aan de lak er niet vanaf zien. Moeilijk :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

Kleur is zeer persoonlijk. Maar zwart laat vaak alle vorm uit een mooie auto verdwijnen. Gewoon blauw spuiten dat ding.  ;)

Zeurdoos

ries19

Citaat van: DJ Ramonski op 02 aug 2010 - 20:12
Als het Satin Black is kan dat ook best mooi zijn op een NX. Dat hoeft niet perse in Zeurdoos stijl te zijn. Kijk maar naar de oude NX van Crum. Het blauwe is natuurlijk ook mooi, maar zo vanaf de foto zou ik het speciale aan de lak er niet vanaf zien. Moeilijk :P

neej klopt maar ik vind die blauw gwn egt mooi. gwn diep helblauw. mja satijn zwart is ook wel mooi. tfoe word moeiljk

Knight100nx

patrick100nx

ik zou dat 350z oranje doen,, dat is een mooie kleur en volgens mij staat niet verkeerd op een NX ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

sunny1600

WK is al voorbij patrick  ;D

Het zijn allebei mooie kleuren. Dat zwart van de R35 lijkt wel een beetje zijdeglans op de fotos.

Nordschleife addict
2009 4 laps
2010 24 laps
2011 11 laps
2012 1  lap

ries19

ja tis niet echt mat zwart maar wel super mooi. tis weer is wat anders. zag trouwens maandag een ford mondeo zelfde kleur als die R35 rijden zag er wel vet uit :)