Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

ries19

hallo allemaal. ik denk laat ik is op het forum zetten hoe ik met me autotjes bezig ben dmv wat tekst en fotos :P.

hier de autos waar het om draaid

beginnen met me oude gti uit elkaar te trekken :( (helaas de dorpels waren rot) maar binnenkort leeft ze weer :D alleen in een ander jassie :P

het schiet al op :D

tussendoor nog wat gespeeld met verf en bumpertje gekocht.

na het aanschaffen van de motortakel kon het blok er eindelijk uit:D

en zo laat ik me blok even hangen want ik ga zo veel mogelijk waar ik normaal niet bij kan vervangen.

verdere fotos volgen nog ik heb nog fotos van me oude auto staan. mochten mensen die willen zienmoeten ze het maar melden dna plaats ik die er ook nog even bij.
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

richardwbb

very nice!

Kleppendeksel heb je netjes gedaan dacht ik zo en ook origineel gedaan!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Dropjeslover

Die kleppendeksel is buitengewoon goed gelukt zo!

Overigens zou ik mn blok niet zo laten hangen, maar gewoon weer neer zetten. Daar slijten de zuigers van je takel nogal van en hij zal zeker wat zakken van zichzelf uit, hopen dat t dan niet half in je auto is ;)
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Zeurdoos

richardwbb

Had Mojo nu een motorsteun voor slechts 50 euro nieuw gekocht? Dan kan je alle tijd nemen voor het blokje
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

oow ja hij leunt ook opeen stapel stof moet ff banden halen waar ik hem helemaal op kan zetten

ries19

nog wat fotos van me schatje die er nu niet meer is :( :P

oow deze heb ik ook nog met me oude auto :P me eerste nx en de eerste dag dat ik me gti had :)

richardwbb

Wat een lelijk hok die gele

Sorry!

;)

ries19

kleuren zijn niet mooi idd binnenkant was wel mooi. en hij heb me nooit in de steek gelaten. :D

Dropjeslover

en hij staat ook weer te koop zag ik laatst in het tekoop zien staan topic ;)
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

ries19

morgen komt mijn nieuwe aanwinst binnen :D:D

Zeurdoos

Knight100nx

Citaat van: ries19 op 25 mei 2010 - 22:53
morgen komt mijn nieuwe aanwinst binnen :D:D

waar heb je die vandaan? wil ook wel zoiets maar dan niet met gti

ries19

gekocht van iemand waar ik vaker spulletjes van koop. hij had hem liggen ik dacht die moest ik hebben. denk niet dat ze veel in NL zijn eigelijk.

nissanpower

bekende auto, oude van jean-paul.En ook zeker een bekent blok.Dirk ze eerste echte GTI blokje.
Heb ik nog wel eens aan gesleuteld ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl