Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Gouke

Ik kom er erg laat mee, maar waarom heb je de kabelboom niet eerst op je blok gezet en daarna de laatste 4 stekkertjes aangesloten aan de ECU enzo? 

Werkt wel zo makkelijk  ;)
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

ries19

dat kan ook nog als hij boven me auto hangt toch ?:P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Gouke

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

lucus

Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Ginko

Citaat van: richardwbb op 14 sep 2010 - 00:23
Die kale dat is Menno, Ginko :P

Citaat van: lucus op 14 sep 2010 - 10:26
ik dacht dat jij het was richard :P

Whahah,  ik bijna ook miste alleen wat rimpels  :P

ries19

ze zijn wel dezelfde leeftijd haha :P maar dat is inderdaad menno de man van de xenon en uitlaatjes. en nog meer spulletjes. :P

ries19

zo 300zx is net zijn schokbrekers op komen halen dus ik maar gelijk de eibach veren diek van pietjuh had er onder gezet k denk tis toch los laat ik me handne weer ff vies maken :P

ries19

ff krukas poelie er af gehaald. is eindelijk gelukt door 2 lange m6 boutjes er in te draaien en dan duwd hij zich er af door de boutjes om en om aan te draaien. nja hij was er eindelijk af. zitten er gaten door die boutjes in de kap die voor je ketting zit pffff. iemand enig id wat dat kost en wat ik allemaal moet vervangen kwa pakkingen want hij zit ook aan de kop vast zag ik. ?

Gouke

Citaat van: ries19 op 26 sep 2010 - 18:09
ff krukas poelie er af gehaald. is eindelijk gelukt door 2 lange m6 boutjes er in te draaien en dan duwd hij zich er af door de boutjes om en om aan te draaien. nja hij was er eindelijk af. zitten er gaten door die boutjes in de kap die voor je ketting zit pffff. iemand enig id wat dat kost en wat ik allemaal moet vervangen kwa pakkingen want hij zit ook aan de kop vast zag ik. ?

oei dit klinkt idd als btje crisis, je hebt het blok er al in hangen begreep ik?? Ik zou op whp kijken

Ik heb mijn blokje al bijna uit elkaar trouwens, voor onderdelen?  't inlaat spruitstuk heb ik er al af trouwens, alleen er zit een AAC valve op die waarschijnlijk niet goed werkt. Nog interesse?

SR20DE

denk dat je je oliepomp hebt gesloopt

ries19

nja ik heb hem enkel lek geprikt. dus ik heb zo snel mogelijk zo nieuwe kap nodig. hij hangt er nog niet in. heeft iemand die liggen ?? en moet ik nog meer gaan vervangen als ik die kap los haal?

patrick100nx

auw,, lekker handig man.. Had je beter et de hamer kunnen doen, gewoon op de voorkant een paar flinke klappen met een stuk hout, dan was ie zo los gekomen ;)

die kap kan je op ebay wel goedkoop nieuw krijgen, en ja,, pakking en voor de rest zal ik als ik jou was je oliepomp checken of je die niet gemold heb met die boutjes, want die zit geloof ik direct achter je poelie

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

ries19

mja ze zijn er niet diep in gegaan mja. met hamer kwam hij echt niet los pff
van alles geprobeerd. dit was laatste mogelijkheid. maatje van mij is automonteur en die kreeg het ook neit voor elkaar.

patrick100nx

Hopelijk valt het dan mee voor je,,

Magoed, dan heb je poelie wel heel vast gezeten zeg :o, Wil niet zeggen dat het bij mij makkelijk ging, maar na een paar flinke klappen kwam ie wel los

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!