Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

Citaat van: ries19 op 13 aug 2010 - 12:16
nja ik betaal 6 euro voor een flinke bus. maar ik heb denk al 5 bussen op me auto gebruikt :P
en ben pas op de helft. maar ik gebruik het overal voor :P ook om me handen schoon te maken. tis niet goed weet ik maar wel snel :P en je voelt gelijk waar je je heb open gehaald :P

voor je handen valt het best mee, wat ik meestal daarna doe als ik klaar ben met de auto is ff wat creme op me handen, daardoor gaat de rest van de vuil ook van m'n handen.

ries19

mwa ik heb ook garage zeep staan. alleen door de troep kan ik nie tnaar de wasbak lopen whahaha
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

ries19

16 inch wintervelgjes binnen :) nu nog bandjes ervoor hebben :)

ries19

ik ben ff me spoiler op andere autos wezen passen maar t was um net niet :P

haha de verveling sloeg toe :P

Zeurdoos

ries19

ja hij heb ze rijbewijs terug gekregen na het ongeluk :) hij kan ook weer autorijden alleen hij kan nog niet goed praten. zit langzaam herstel in na het ongeluk echt een wonder dat hij nog leeft. dit was met 120 op een boom in een honda civic. echt een wonder dat hij hier levend uit is gekomen. hier 2 fotos

mja laat het een les zijn voor ons allen hoe kwetsbaar je bent in een auto. voor de mensen die nieuwschierig zijn.

hij heb 11 dagen in coma gelegen en 1,5 jaar gerevalideerd tot ie weer naar huis mocht. en nu een jaar later dat hij thuis is zit er langzaam weer herstel in maar hij praat nog moeilijk omdat ze huig beschadigd is. nja jullie zien hem zondag op de meeting wel :P hij wel heel gezellig en lacht overal om. in ze hoofd is hij nog helemaal de oude alleen lijkt anders omdat ie bijna niet kan praten.

Zeurdoos

Vond hem er zo jong uit zien . Maar dan heeft hij inderdaad veel mzzl gehad want die honda is echt niet meer herkenbaar :o

ries19

die met die spoiler dat ben ik zelf he :P die er achter loopt is degene waar het om draaid :P wat nog merkwaardiger is. de kerel die er naast zat was na 4 dagen het ziekenhuis al uit

Zeurdoos

ries19

DJ Ramonski

Ik had er idd geen honda meer uitgehaald. Man wat een klap. Doet me denken aan een foto die vorig jaar eens voorbij is gekomen van een NX in de puin. Die jongen was daar zonder ernstige schade uitgekomen volgens mij.

Die spoiler op de Matiz :) Staat leuk :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Ginko

Ja dat zijn acties waar je niet vrolijk van word.  en ik ben met Ries meegereden over die weg en het is echt een verradelijke weg.

Gewoon opeens wat hobbeltjes in de weg en als je daar dan idd met 100 of sneller overheen gaat en even je stuur niet goed vasthoudt dan wordt je zo de berm in gestuurd.

Naja, mooi dat hij er aardig goed van is hersteld  ;D

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

postbode heeft weer wat gebracht :)

en de rede was dat die van mij krom was en ik bang was hem er niet heel af te krijgen. kijk maar op me deur zo krom als een hoepel :O