Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ries 3e 100nx en golf. APK NX !!!!!!

Gestart door ries19, 24 mei 2010 - 19:55

Vorige topic - Volgende topic

dopey

nogmaals niks tegen nx hoor, m'n gti had een dijk van een wegligging, maar met een nx moet je er behoorlijk wat voor doen om 't voor elkaar te krijgen ;) maar als je 't eenmaal hebt, dan is 't een go kart from hell >:D
Aint nothin sweeter than a one liter

richardwbb

En ik ben er al achter dat er dan teveel geld in moet naar mijn smaak. En dan nog rijdt het als een klein BMW'tje haha. Mocht ik nou eens een keer 8-10 jaar er mee kunnen doen, dus niet kort rijden, dan zal er langzaam wel het benodigde spul opkomen. Nu is die nog wat zenuwachtig en zoekerig, die stuurinrichting vind ik eerlijk gezegd het Japanst.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

gister wat spulletjes opgehaald. en hij zei opeens dat hij nog een radiateur had staan waar nog maar 50 km mee gereden was. dus heb zo goed als nieuwe radiateur en koelslangen er bij :)

Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ries19

jammer dat dat rooster zo snel beschadigd mja

update.
http://link.marktplaats.nl/361872211

chasis van mij is krom en moet nieuwe voorruit in. dus ik zag deze en dat is 4 km van mij vandaan. als ik deze nou goedkoop kan krijgen dan ben ik denk goedkoper uit als ik mijn auto moet laten herstellen. dus dan zijn er natuurlijk weer hoop onderdelen te koop bij mij hahah :P maar ik moet even weten hoe het met de roest zit. want dat is het enige probleem wat mij dwars zou liggen want daar heb ik geen kaas van gegeten. k heb betrokkene gemaild dus even wachten op reactie :)

DJ Ramonski

APK aflkeur zou ik bijna zeggen dat dit o.a. door roest komt, maar goed even antwoord afwachten :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ries19

ben er ook bang voor. k hoop dat het aan ashoesjes ligt en uitstoot enso. k heb alleen het chasis met glas nodig meer niet er mogen krassen inzitten alles. gaat mij egt om een recht chasis met zo min mogelijk roest. mijn auto gaat tog gespoten worden en heb nog allemaal schermen liggen dus daar mag ook nog schade op zitten. behalve op de achterzijde dan. als iemand nog een goed chasis heb staan zou ik dat ook graag willen weten :)

richardwbb

Ik ben ook wel benieuwd naar de drie afkeur punten.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Mooie radiateur ;D

misschien kan je een sneak peak doen, omdat het toch maar 5 minuten rijden is. alleen wie weet komt de verkopen naar buiten op het moment dat jij met handen in z'n wielkasten zit maar dan kan je gelijk wat regelen :P

verders, ik hoop dat je snel reactie heb...niet dat dit ook weer een week gaat duren.

keesissan

Heb nog een chassie op de oprit staan van een carb incl ruiten en redelijk goede wielkasten

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

BlackOut

ries19

nou hier de email terug.

de afkeurpunten zijn:
- hij loopt op 3 cilinders dus uitstoot is niet jofel ofso.
- uitlaat is doorgerot.
- doorpels aangetast door roest.

+ punt wielkasten zijn keihard

vraagprijs: laat maar weten wat je er voor over hebt. (whaha)

en hij moet voor zaterdag zijn opgehaald. dus ik wacht ff jullie reactie af :P. wat is goedkoper een nieuwe voorruit en me auto naar de trekbank rollen. of deze kopen die een half jaar ouder is en nieuwe dorpels in laten lassen want dat kan ik niet zelf. en dat ik dat met 2 verzekerde autos sta. moet ff jullie mening hebben. en ik ben bang dat voor 100 euro hij hem niet weg gaat doen. dus als ik hem zou nemen wat zou ik er dan maximaal voor moeten geven enzo :P nja graag jullie meningen :)

ries19

iemand toevallig die zin/tijd/energie heeft om mij dan met die dorpels te helpen. en ik wil weten wat het dan gaat kosten. ik heb tot zaterdag de tijd om naar hem te kunnen reageren.

richardwbb

Lassers geven pas een prijs als ze het werk hebben gezien.

Wat betreft de dorpels, als dat afkeur is, kan het meevallen, het kan ook een enorm gat zijn.

Dus of het is een aflopende zaak, of het is beter dan wat je nu hebt, lastig te zeggen.

Een hele dorpel lassen is een pak werk, een plaatje er tegenaan om door de APK te geraken is minder werk.

ries19

mijn auto gaat denk gewoon naar de trekbank. ff wat ie zegt.  me garage zstaat tog op bedrijven terein. staan 5 autoschadebedrijven in een straal van 200 meter :P kan hem er zo heenrollen