Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ricardo`s 100nx project

Gestart door Ricardo, 24 okt 2009 - 17:20

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

Ja inderdaad (heb jij de turbo set up van crum gekocht ??)

SpitFire

of et swapsetje van danny21
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Ricardo

jullie zien het van zelf wel.. Moet het wel eerst gaan lukken  >:( en anders zal het de wel bekende swap naar de 2.0 worden die iedereen hier nu wel kent.

edit :
Nee geen spullen in nl gekocht  ;D
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

lucus

nou kijk uit ermee, als dit je eerste auto is dan niet gelijk een rotzooi pk onder je kont gooien
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Zeurdoos

Ag joh luuk das toch lache (levert mooie foto's op in de krant) ;)

Ricardo

Haha grappig hoor zeurdoos :P Heb de verhalen al vaak over de pk`s en beginners gehoord , en ben ook gewaarschuwd door andere collega`s en anderen.. Maar het zal toch gaan gebeuren.. En btw denk ik dat het over dat onderwerp ook wel ligt aan de persoons ze gedrag ( petjesgedrag/volkswagens rijders ) kan me herrineren dat er ergens op het forum er nog wat over staat. Ik zelf denk dat ik personelijk daar niet onderval maar dat moet nog blijken. Ik heb zat vrienden die meer pk`s hebben dan jullie en geen 1 daarvan heeft een ongeluk gahad.Maar genoeg over dit onderwerp als we het daar over gaan hebben kunnen we vast wel in off-topic te recht :P

Je moet weten waar de grens ligt van je auto en van jou
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

nickpeters

Als je weet datie eruit gaat hoef je ook geen verf op te knoeien >:D

Zeurdoos

Uh nee je moet je gewoon aan de regels houden ;)

Maar iets anders laat je hem ook om keuren want zo ja dan krijg je hem nergens verzekerd met jou leeftijd en rij ervaring ;)

100nx driver

met mijn ervaring kan ik zeggen ga eerst maar een jaartje rijden voordat echt serieus wat vermogen erin gaat gooien. en zorg ook vooral dat je met een goed chassis begint met alle veiligheids maatregelen.

ik heb nu 1,5 jaar me rijbewijs en ik mocht ook niet gelijk van me pa een ander blok er in swappen.
en dat is maar goed ook.

patrick100nx

je weet toch wel dat dit heel anders rijdt dan je RC Autotjes he??,, Ik zou echt rustig aan beginnen man,, Echt hoor!

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

lucus

ben in ieder geval niet de enige die er zo over denkt ;)
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

SpitFire

heeft niks met petjes gedrag te maken, meer met de rij-ervaring die je nog niet hebt als je net je rijbewijs hebt...
met de ervaring die je dan hebt houdt je geen 100+ pk's onder controle, zeker niet als je de auto nog niet kent...
Mazda MX3 1.6 - SOLD

twinturbo

Ben het er wel mee eens dat het verstandig is om rustig te beginnen. Eerst eens wat rijervaring opdoen voor je met pks gaat gooien. En al ben je geen petje. Je legt die pks er niet voor jan met de korte achternaam erin.  ;)

@ Spit. Injectie is dus ook niet aan te raden om mee te beginnen volgens jou.  ;)

SpitFire

Citaat van: twinturbo op 28 okt 2009 - 22:03
@ Spit. Injectie is dus ook niet aan te raden om mee te beginnen volgens jou.  ;)

je snapt hoop ik wel wat ik bedoel :P
Mazda MX3 1.6 - SOLD

100nx driver

ik ben wel geen mod maar BOT :P