Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ricardo`s 100nx project

Gestart door Ricardo, 24 okt 2009 - 17:20

Vorige topic - Volgende topic

Mojo

Wat voor matten zoek je? :P

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

100nx driver

heb nog wel een setje tjoening traanplaat look matjes liggen :P

sexylexie

100nx_power

Ziet dr goed uit  :) Heb je ook gebruik gemaakt van 2 neon buisjes en een schakelaartje op het dashboard?  :P

Ricardo

schakelaar zit ir idd tussen.. Nog ff wachten tot de andere schakelaars ook op hun dingen zijn aangesloten en zal dan eens een net frampje maken.,,
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

Hameltje

Citaat van: Ricardo op 24 nov 2009 - 20:00
In mijn wijk hebben we niet van die drempels waar je zijwaarts of hoe dan ook over heen kan. Het zijn gewoon vierkante blokken in het midden die erg opsteken.

Rotterdamse pussy's. Zelfs met dit belachlijk laag ding kon ik overal komen

Met een nx 60/40 verlaagd is het een eitje om welke drempel dan ook te nemen.

Peugeot 307 SW 1.6
Nissan 100nx 1.6i

Nissan 100nx 1.6 slx (sold to crum)(RIP)
Nissan 100nx 2.0 gti (sold to spitfire)(RIP)

Mark B

Citaat van: Hameltje op 01 dec 2009 - 01:33
Citaat van: Ricardo op 24 nov 2009 - 20:00
In mijn wijk hebben we niet van die drempels waar je zijwaarts of hoe dan ook over heen kan. Het zijn gewoon vierkante blokken in het midden die erg opsteken.

Rotterdamse pussy's. Zelfs met dit belachlijk laag ding kon ik overal komen

Met een nx 60/40 verlaagd is het een eitje om welke drempel dan ook te nemen.

Moet ik toch tegenin gaan Stefan,

Ik kan met mn nx ook niet overal komen helaas. Voordeel van de shuttle is dat de voorbumper een stuk korter is als bij een 100nx waardoor zoiets makkelijker kan.

sexylexie

meestal zijn het niet de drempels maar van die uitritjes
maar ik de meeste last onder vindt met me achter bumper

100nx_power

Citaat van: Ricardo op 30 nov 2009 - 22:24
schakelaar zit ir idd tussen.. Nog ff wachten tot de andere schakelaars ook op hun dingen zijn aangesloten en zal dan eens een net frampje maken.,,

Je kunt eventueel ook Gti mistlampschakelaartjes gebruiken, sommige leden hebben die wel eens te koop. Op het dashboard (links van het stuur) zijn 2 plekjes vrij  ;)  Zo heb ik dat iig gedaan, dan zijn ze netjes weg gewerkt.

Ricardo

Vandaag was het dan weer zo ver. Ik en een collega zouden gaan sleutelen aan beide 100nx. We hadden het idee van we beginnen om 10 uur tot 3 uur en doen zoveel mogelijk. S`ochtends hebben me ma en pa de zwarte 100nx naar me werk gesleept. Vervoglens zijn we met de blauwe 100nx er heen gereden. Rond 10:30 begonnen. Het eerste wat we wilde was de koppeling die net was vervangen deruit hallen. We hebben hem der uit gehaald en de rest van de zooi in de kofferbak gegooid. Vervoglens zijn we toch begonnen met het verlagen van de blauwe 100nx. Allez overgezet en klaar, Daarna nog kleine dingen gedaan zoals : Tank leeg halen , dynamo deruit , ruitenwissers der af , accu der uit enzevoort.

Vervolgens de zwarte 100nx naar de sloop gebracht. Bracht nog wat op en ben der gelukkig van af. Daarna terug gegaan en nog kleine dingentjes gedaan aan de blauwe 100nx : binnenspiegel gemonteerd , toeter gemaakt , diagnose gedaan voor de volgende update`s.

Foto`s volgen morgen , zal ze dan maken van dan. Heb geen foto`s van de werkzaamheden ( geen tijd voor gehad en ook geen zin in en ook niet intressant xD )

Volgende week zaterdag weer verder met de remmen,
the only way is sideway

sexylexie

hebbie nog wel gedacht aan de ramen en de koplamp voor mij ?

Ricardo

geen tijd voor gehad helaas.,,, Maar hij staat bij de populier.,,.
the only way is sideway

sexylexie

ik rij wel ff langs gee als die hem niet gelijk demonteerd

Ricardo

Hier ff een paar fototjes dan :

the only way is sideway

Zeurdoos