Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Ik neem aan dat de originele gele lak nog in orde was? Je bent er niet de halve wereld mee rond gereden. :)

themacpie

Die is normaal nog intact ja...
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Als ik de harlekijnkleuren er voorzichtig af zou schuren zou ik dus ook mooie veren hebben.

Rens

Vandaag wat meer gereden, en ik merk duidelijk verschil met de andere banden.
Comfort is beter, en ook de rijeigenschappen van de auto zijn een stuk beter. Minder last van spoorvorming of oneffenheden, ik hoef nu veel minder te corrigeren. :)
Nu nog een keer onder natte omstandigheden rijden. :P

En ik heb nog nieuwe wisserbladen gemonteerd. :)

themacpie

Citaat van: Rens op 19 apr 2014 - 13:25
Als ik de harlekijnkleuren er voorzichtig af zou schuren zou ik dus ook mooie veren hebben.

Yup... maar dan moet je idd voorzichtig te werk gaan!

themacpie

owkee, dan ga ik eens aan het verpakken en versturen werken... ough, zwaar spul...

Rens

Zwaarder dan dat schroefsetje zeker? Laat anders ff de verzendkosten weten. ;)

themacpie

Idd een heel beetje zwaarder... eens kijken of ik het kan wegen morgen.
hmm, hoe doe je dat zonder grote weegschaal???

Rens

Personenweegschaal. Eerst weg je jezelf, daarna met alle zooi, en dan trek je je eigen gewicht eraf.

themacpie

Tja, dan moet ik eerst die personenweegschaal opgraven en voorzien van de juiste batterijen... zo'n onding wordt hier namelijk quasi nooit gebruikt :)

Wilhelminaoord

;Dhe leuk wisserbladen van de lidl had laatst ook een setje meegenomen.bevallen ze ik heb ze nog niet gemonteerd.

Rens

Ik heb ze bij de Action gekocht. ;)

Monteren was even uitzoeken, maar ze zitten stevig vast. Het afdekkapje moest lichtelijk aangepast worden, en voelt niet echt stevig aan. Dit gaat er volgens mij in een wasstraat zo af. Niet dat ik dat doe.
Ik heb tot nu toe alleen ruitenwisser vloeistof weg kunnen vegen, en dat ging zonder strepen of lawaai. :)

Rens

Zojuist wezen rijden op vochtige weg. De rotonde was nu met een duidelijk hogere snelheid te nemen zonder dat er gekke dingen gebeurden. Een duidelijke verbetering dus. :)