Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

De afgelopen vakantie had ik iemand op de passagiersstoel die dat niet fijn vond. En ze heeft Smht overgehaald om mij er 1 voor mijn verjaardag te schenken. :D

Daydream

It's just a ride ~ Bill Hicks

Rens

En we mogen weer een jaar. Blijkbaar zonder problemen, want vanmorgen opgehaald en nu al APK. :)

HarriePekel

Proficiat  :D mijne mag nog 2 maand, maar word lastiger vrees ik, hoorde laatst een lager en zag een gaatje  :(
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Dank je. :)
Gaatjes zijn helaas een probleem bij vele 100NX-en

HarriePekel

Bij Bijna alle nixans  ;)
gelukkig kan ik het zelf oplossen  :D
Roest bij de deur word al lekker zwart, olie lijkt te werken daar  ;)

Rens

Afgelopen zondag naar de Nippon Classic Cars meeting geweest, met aansluitend toertocht. Nu was mijn auto voor de verandering 1 van de jongste... :P
Het overgrote deel bestond trouwens uit Nissans en Datsuns. ;)

Meer foto's op http://www.koekiemonster.online/Fotoalbum/thumbnails.php?album=130

Was ook laatste meeting van dit jaar, binnenkort gaat ze weer op stal. ;)

Rens

Laatste fotoshoot van het jaar. :)  Morgen de garage in.

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Sinds gisteren staat de 100NX weer onderdak. Km-stand 53166, dit seizoen 7517 km gereden  :o

HarriePekel

Slaap zacht  ;D mijne blijft voorlopig op de weg, net Citroën verkocht voor redelijk bod  :D

Rens

Zooow, 4,5 maand geen reactie in mijn projecttopic, dat is nog nooit voorgekomen... :P

Deze maand zal ze weer tot leven gewekt worden, en verhuizen naar een nieuwe plek. Aangezien ik sinds vorige maand in een appartementencomplex woon, heb ik ook een gereserveerde parkeerplaats in de parkeergarage. Hier zal ze ook in de zomer beschut staan tegen weersinvloeden, wat toch een fijne gedachte is. :) Geen hoosbuien of dikke hagelstenen meer.

Verder geen echte plannen. De schijfremmen achter heb ik liggen, maar of ik daar al wat mee ga doen dit jaar, geen idee. :P