Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Nou nee. Had toch moeite met de krik eronder vandaan halen na het verlagen van de voorkant. :P

Rens

Uitlijnen ook gedaan. Linksachter was er een miniem verschil wat ze niet konden corrigeren. Vraag me af of dat door het inbouwen van de veerpoot komt, of dat dit iets kroms is. :P

themacpie

Of ze weten niet "hoe" ze het kunnen corrigeren... met de onderste veerpoot-bouten kan je wat spelen (maar je moet het weten natuurlijk)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Mja, misschien wisten ze het niet. Ik hou in ieder geval de slijtage van de banden in de gaten. Verder rijdt het niet vreemd of zo. De 100NX had zo ook wel af fabriek mogen komen. Toevallig net wat oude foto's gekeken, en bij deze dacht ik "OMG, wat hooooog." :P

Rens

Citaat van: Rens op 30 jun 2014 - 22:28
Gisteren is de km-teller over de 50.000 km gegaan, op het eiland Anglesey. Afgezien van een door een kraai half afgescheurd ruitenwisser geen problemen. 8)
En nog een plaatje van dit heugelijke moment, eh nou ja, vlak erna in ieder geval. ;D

Rens

Tijd voor een ander embleem op de achterklep.
Links oud, rechts het nieuwe.

Vast

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Jep. :)

En nog een avondtochtje gemaakt

51.200 km. De helft hiervan heb ik er in 4 jaar, 4 maanden en 2 weken opgezet. ;D

Rens

De todo-lijst tot nu toe. Er zijn dingen afgewerkt, en er is wat bij gekomen...  ::)

- Andere velgen
- Verlagen
- uitlijnen
- schijven vóór ontroesten en zwart maken (niet hele schijf natuurlijk)
- trommels achter opnieuw zwart maken
- hier en daar wat sierstrips overspuiten
- demper en uitlaat wat hoger zien te hangen
- remmen upgrade (rondom schijven)

Rens

- Andere velgen
- Verlagen
- uitlijnen
- schijven vóór ontroesten en zwart maken (niet hele schijf natuurlijk)
- trommels achter opnieuw zwart maken
- hier en daar wat sierstrips overspuiten
- demper en uitlaat wat hoger zien te hangen
- remmen upgrade (rondom schijven)

Ouwe scheurneus

heb nog een setje naven en remmen van een gti

twinturbo

Hij staat er netjes bij Rens.  :D Meestal gaat het andersom. Hoe ouder die wordt hoe minder die rijd. Nog even en ook deze nx is ingereden.  ;)

Rens

Dank je. :)

Donderdag gaat de auto naar de Nissan dealer, dan gaat er iemand naar de carburateur kijken.

Rens

Volgens mij heeft het K&N filter na 4 jaar zijn beste tijd gehad.  :(
Bij het schoonmaken vandaag zag ik op sommige plekken kleine gaatjes.

Ik had gelukkig nog een origineel filter liggen, dus heb dat er nu maar in gedaan.

luc2572

Was het niet zo dat je daar een miljoen km garantie op hebt?