Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rens witte 100NX

Gestart door Rens, 09 mrt 2010 - 21:59

Vorige topic - Volgende topic

themacpie

en we zitten aan 2

nu effe nieuwe krik gaan kopen... oude heeft het begeven :(
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rens

Citaat van: themacpie op 17 apr 2014 - 15:17
Hou persoonlijk ook niet zo van Michelin (maar da's persoonlijk.

Heb de beste nat ervaringen met Dunlop sp sport banden... maar dat kies je zelf natuurlijk ;)
Bandenfabrikanten verbeteren ook continu. Deze banden komen goed uit tests en reviews. :)
Die Dunlop ook trouwens, zie ik. :)

themacpie

Met kapotte krik (winkel met goed materiaal verhuist blijkbaar, en te ver om daar te geraken voor sluiting) toch nog nummer 3 kunnen demonteren.

Hoop dit weekend nummer 4 ook nog te kunnen doen.

Rens

Zit alles zo erg vast. Oh nee, je monteert ook gelijk de schroefset.

themacpie

Yep, en dat heeft wat om het lijf moet ik zeggen... maar dat lees je dan weer elders.

Rens

Nieuwe banden zitten eronder, en het lijkt wel of deze wat comfortabeler zijn. Ook lijkt het geluid binnenin de auto wat minder.

Er zit een soort velgrandbeschermer ingebouwd, een iets dikkere rand die voorbij de velg uitsteekt.

Voor wie het interesseert, het profiel.

Verder was men nog zo vriendelijk om de auto een stukje hoger te doen, zodat ik uitgebreid de onderkant kon bekijken. :)

Een paar plekjes aan de achterzijde hebben aandacht nodig

themacpie

ziet er goed uit, plekjes zien er niet erg uit trouwens.

Velgrandbeschermer is geen 100% garantie hoor... (en ik kan het weten)

Rens

Ik ben toch wel voorzichtig, maar het zou net even het verschil kunnen maken bij een lichte aanraking. Ik kan me voorstellen dat die rand niet helpt bij een stevige knal.

Plekjes lijken mij ook niet ernstig.

themacpie

Ook net langs een boordsteen schuren kan al een probleem zijn, de rand wordt toch weggedrukt hoor!

Maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk! En voorzichtigheid is nog altijd de beste oplossing.

Daydream

Altijd als ik voorzichtig denk te doen gaat het mis ;D Maar misschien heb jij meer talent, Rens :P
It's just a ride ~ Bill Hicks

themacpie

Lol

@ Rens: foto's ontvangen?

Rens

Heb de foto's van de veerpoten. Ben nog aan het twijfelen over wel of niet andere kleur, en zo ja, wat voor kleur. Wat is de originele kleur?

Rens

Citaat van: Daydream op 19 apr 2014 - 11:17
Altijd als ik voorzichtig denk te doen gaat het mis ;D Maar misschien heb jij meer talent, Rens :P
misschien voel jij je gewoon aangetrokken tot stoepranden? ;D

themacpie

Veren zijn geel schokbrekers zwart. Schokbrekers zijn nog redelijk ok. Zijn vooral de veren die een harlekijnkleur hebben.
Heb witte verf liggen voor m'n versnellingsbak... als je wil neem ik de veren ineens mee.