Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

red dragon

Gestart door yomi, 16 sep 2009 - 18:04

Vorige topic - Volgende topic

Mojo

Tussenschot kan je er zo uitschroeven. Nou ja, schroeven niet, die breken af :P.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

keesissan

gaaf bakje lijk bijna een italiaanse sportkar zo dat neusje met het gaas ;)

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

richardwbb

Welkom en jammer voor die duif. :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

dannydehaan

so ik vint het wel vrei moelijk om je heel stukkie te lesen ik kan gen coomma en pund sien dat is iritand seg je kan mei nied vertelle dad je nie so goet sgrijft omdad je dyslexis bend ik hop dad je me pund een beedje snapd
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Dutchpride

Citaat van: yomi op 16 sep 2009 - 18:04
 dat hobbie.s best wel geld kosten
hier even een lijstje wathet toe nuheb gekost

Ik heb anders wel een . gespot hoor danny, nou niet gaan liegen he :P.

yomi

Citaat van: keesissan op 16 sep 2009 - 23:57
gaaf bakje lijk bijna een italiaanse sportkar zo dat neusje met het gaas ;)
en wie weet was dat wel een beetje   de bedoeling  hahahhahalol ;D :)

Mojo

Er zijn hier op het forum een aantal mensen die wat meer waarde hechten aan goede interpunctie, goede zinsbouw en duidelijke taal, mezelf incluis.

Er is een tijd een flinke discussie geweest over het feit dat er veel mensen waren die niet de moeite namen om hun teksten netjes op te schijven. Het leest gewoon veel prettiger als zinnen kloppen, en wanneer er duidelijke interpunctie is.

Wat Danny zei zal denk wel als een half grapje bedoelt zijn. Maar mocht je er niets mee doen, en toch zonder interpunctie en dergelijke teksten neerzet, ga er dan maar van uit dat je dat soort opmerkingen nog vaker gaat zien, maar dan niet als grapje bedoelt. Daarom geef ik je het advies om er toch op te letten.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

Ik vond het wel meevallen Yomi, maar wat Mojo zegt is ook waar. En daarbij, ik las je bericht niet echt helemaal, het wil er bij mij ook niet in zo. Ik kan me blindstaren op sommige dingen en het wil er gewoon niet in, ik heb hier menig leraar lichtelijk richting waanzin mee gekregen dus voortaan neem ik gewoon aan dat het goed aankwam bij mij en wacht de 'hee!! heb je wel gelezen wat ik schreef' opmerking gewoon af. :D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

yomi

na een dag lekker hobbieen .
hebben we nu scobe lichten in me knippers gezet
nu de achter kand  nog   
http://www.youtube.com/watch?v=mvPYx2QGey0

michxtreme

netjes gedaan maar tis niet mijn ding, maak er geen kermiswagen van he :)
The only limit is your own imagination

yomi

richardwbb

Zohooo dat is me erg :P

die strobo's in je knippers krijg je oude omaatjes de berm mee in (met 85km per uur)

Ik vind het wel mooi zolang het niet op mijn auto zit ;)

yomi

hahahahahha dat gaan we eens probeeren  hahahahahalol

michxtreme

als je zo'n compleet uitgebouwde auto hebt met chrome accenten is dat misschien wel strak ja
The only limit is your own imagination