Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Re: Angel's 100nx "StreetAngel" Al op stal...

Gestart door ~*Angel*~, 01 jun 2008 - 11:05

Vorige topic - Volgende topic

~*Angel*~

Citaat van: BlackOut op 19 jan 2010 - 19:28
Ik zal van de week eens voor je informeren
wat een revisie setje kost.
voor helemaal rondom??

Ja voor helemaal rondom.
Bij J-Parts kunnen ze voor leveren voor € 30,- en achter was op het moment niet leverbaar  :(
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

Zeurdoos

€30,- voor rondom ??? das wel erg goed koop had wel eens wa gehoord van €70,- achter en voor zal da ook wel zoiets zijn ;)

richardwbb

Er staat voor.

Ik wil voor 30 euro ook wel zo'n set meebestellen, delen we de verzendkosten of zo?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Mojo

Ik las het ook verkeerd ;)

Rach, dus 30 euro voor 2 klauwen? Of voor 1?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

~*Angel*~

30 euro voor de rubbers voor links en rechts
Zo duidelijker?

Crum

aandrijfas is trouwens vanmiddag verzonden..t koste wel wat moeite bij t postkantoor, t pakketje is 2 keer gewogen en 3 keer opgemeten  :-\
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

Pietjuh

vaag post kantoor trouwens,

pakketten mogen 30 kg wegen en 1,40m lang zijn, lijkt me met een aandrijfas toch niet zo'n probleem.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Crum

klopt..t pakketje was 7 kg, en iets van 70 cm..maar t vrouwtje had ze ook niet helemaal op een rijtje..och ja..t is onderweg ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

richardwbb

Nouu dan weet ik nog wel een leuke, ik had een pakket van 1 meter 40 en dat was een middenstuk.  Die had ik ook echt in de vorm van het Tetris blokje verpakt met veel stukken karton, pakpapier daaromheen en dus echt de letter ''S'' aan TNT aangeboden en voldeed aan de afmetingen 50cm/100cm/140cm.

Maar hij past niet in die kar van ze. Zo'n ouderwetse kar waar vroeger de lege flessen in stonden. Wat bleek, het pakket paste diagonaal. Heb het er zelf in gezet en zei tegen de mevrouw, kijk dat past gewoon.

Maar dat mag niet!! Want dan kunnen andere pakketten er niet in/ half volle kar. Dan kan het sorteercentrum het terugsturen.

Gaat lekker met TNT. Straks staan we bij de Bruna o.i.d. met onze auto onderdelen versturen. Ik zie het gezeik al hangen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

~*Angel*~

Citaat van: Crum op 20 jan 2010 - 21:05
aandrijfas is trouwens vanmiddag verzonden..t koste wel wat moeite bij t postkantoor, t pakketje is 2 keer gewogen en 3 keer opgemeten  :-\

Super zie het pakketje wel verschijnen

~*Angel*~

Gouke

hee ik ben op dit moment met het zelfde klusje bezig :D

het is wel een vies werkje en ik spuit mijn klauwen direct rood. Maar voor dat die klauwen spuit klaar zijn is een rot klus en om de zuigers er uit te krijgen achter is ook geen pretje...

Volgens mij is het echt een gti kwaaltje dat die remmen vooral achter zo vast gerot zitten omdat hij achter amper remt en als er eenmaal roest op zit, in combinatie met de drukregelaar die achter minder druk geeft, nooit meer goed remt uit zichzelf.

iig succes ermee en als het klaar is kun je weer even vooruit :D
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

~*Angel*~

Zo het is wel weer even tijd voor een nieuwe update:
De remklauwen zijn gereviseerd en wit gespoten door mijn lieve mannetje.

Remklauw voor

Remklauw achter

Morgen naar Pietjuh & Mimi daar mijn RVS spruitstuk erin zetten...

ries19

Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.