Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Project Zer0 :)

Gestart door Zer0, 27 aug 2011 - 11:03

Vorige topic - Volgende topic

Zer0

Ooh nice! zal is kijken op zijn projectje straks!

Weer nieuwe update...

Ben lekker bezig geweest met het spuiten van me interieur maar helaas is me veer van me km-teller ergens achter blijven hangen dus vandeweek eerst een nieuw tellertje gehaald!

Wederom vorig weekend alvast 2 van me velgen gespoten :D:D en moet zeggen zijn toch best goed gelukt!

en uiteindelijk komend weekend me koppeling vervangen want deze slipt steeds meer :(

Foto's zal ik vanavond uploaden ( van de velgen ). Me teller zit er nog niet in dus heb nog geen compleet plaatje van me interieur!

Marous

Citaat van: richardwbb op 01 okt 2011 - 05:29
Citaat van: Zer0 op 21 sep 2011 - 22:08
show he :) zelfde als neon :) het is gruwelijk in het donker

Dan moet je eens Michel en Yolanda tegenkomen op een meeting met hun Red Dragon, Michel is gek op lampjes en flitserij en neon en alles moet rood!

Jha! Zo pro rood als hij is, zo anti rood ben ik xD
Ik vind het ook onzin dat ze ooit voor rode remlicht hebben gekozen, mocht van mij ook best blauw zijn :P
LOL

Maar toch vind ik de stadslicht aanpassingen stiekem zelf ook wel leuk.. eigenlijk..
Alleen de bekeuring..

Is het zo dat led minder opvalt dan neon? Of heb je zelf ook gewoon led in de stadslichten?
~I'm in love with my car~

Zer0

Dit zijn rode ledjes :) zolang ze het niet zien is het goed toch haha het is voor mij ook puur show :) je ziet het niet met dimlicht :)

richardwbb

Citaat van: Zer0 op 07 okt 2011 - 20:28
Dit zijn rode ledjes :) zolang ze het niet zien is het goed toch haha het is voor mij ook puur show :) je ziet het niet met dimlicht :)

Ahhh iemand met verstand hier die heb nagedacht, mooi man die rode lampies! ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zer0

Haha thnx richard!

Kleine update: koppeling vervangen!!! Olee ooh ooh wat koppelt hij soepel haha ik ben er ook achter wat het slechte tourental is... Hoogstwaarschijnelijk rotor + verdeelkap!! Fotos volgen

Zer0

Zoals als beloofd heb ik hier wat foto's van beginnend me velgjes :) ( moet zeggen behoorlijk goed gelukt :D)

Dit was de oude staat van me velgen:

En bij deze dan de nieuwe :)

Zer0

Heb verders ook niet stil gezeten vorig weekend! ben namelijk zelf nog maar ff aa me koppeling begonnen :D
hier wat fototjes van me oude:)
Beginnend maar met de auto op 2 bokjes (A)

en dan me plaat+drukgroep :o goed versleten in iedergeval ;)

Zer0

Sorry van me 3 posts maar dit vakje waar je je tekst in kwijt kan scrollt continue automatisch naar beneden:(
Nu een iets mindere update... Ben vrijdag naar school geweest en daar zijn ze lekker langs me auto geschaaft met een andere auto... helaas geen beelden of briefje (zoals gewonelijk!)

Was hier even iets minder blij mee toen ik naar me auto ging in de pauze om me velgen te showen aan me klasgenoten :(!

twinturbo

Das flink balen zo. Fijn dat mensen je auto zo achterlaten.  >:(

Rens

je velgen zijn echt mooi geworden. Dat men doorrijdt zonder een briefje is een kl*testreek. Geen auto's de dagen erna op de parkeerplaats die een beschadiging vertoonden?

DJ Ramonski

Pff dat is niet niks die schade. De tegenpartij moet dan toch ook een grote schade hebben :S Waarom niet even een briefje achterlaten en dan alles via de verzekering regelen. Daar ben je tenslotte voor verzekerd.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ries19

die is wel op te knappen toch?? k had dezelfde bumper en die was er vele malen erger aan toe dit is maar een schrammetje en is zo op te lossen lijkt mij. dat is zowiezo goedkoper dan een nieuwe. want met een nieuwe moet je toch weer gaan aanpassen enzo dan kan je beter deze herstellen
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Zer0

Ik zit zelf maar 1 dag per week op school dus kan sowieso niet kijken hoe of wat. Ben bezig met het waarborg fonds... Hopen dat we daar wat van krijgen :) dat scheelt zelf toch weer een hoop. Ik ga het allicht proberen op te knappen en mocht het niet lukken naja jammer dan :) maar dan heb ik het in ieder geval geprobeert :)

Marous

Hoe staat het met het schadeverhaal?
~I'm in love with my car~

Zer0

Sorry late reactie haha, schade verhaal loopt nog steeds bij het waarborgfonds. Duurt allemaal erg lang helaas