Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

patrick100nx

Citaat van: DJ Ramonski op 15 jul 2008 - 12:20
Glanst idd mooi :D Had ik met de stootstrips misschien ook moeten doen. Meerdere lagen. Maar dan in een stofvrije garage :P Hoeveel lagen heb je nu gedaan?

Ik heb nu 4 lagen erop zitten en de 4de is ook gelijk de laatste.. als het droog is ga ik de onderkant doen en dan vanavond als het mee zit de blanke lak erop.

@don. Kut dat ik het niet eerder wist want heb mijn aanmeldingsformulier van de club vorigeweek vrijdag in de briefenbus gedaan :-\ shit.. naja heb miscchien nog meer nodig hoor.. heb nu 2 dozen binnen gekregen. en weet niet zeker of ik daar de deuren mee red.. ;) dus wie weet.

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

DonJunior

Ja maar ik bedoel.. de groupbuy is dus net voorbij.. en alles is dus al ingeslagen voor die personen.. ;)

patrick100nx

patrick100nx

zo had vanmiddag de onderkant van mijn spoiler gespoten... moet nog een keer.. morgen weer nieuwe bussen lak halen ;)

En terwijl het gespoten spoilertje droogt ben ik ook begonnen met het vibraflex.. heb alleen op de plek waar de speaker komt open gelaten omdat mijn nieuwe speakers nog moet bestellen,, heb passagiers kant gedaan.. morgen de andere deur. best klussie nog trouwens :P

alles schoongemaakt..

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-C4GMJUFP.jpg]http://[/img]

toen de eerste stukken en stukjes erin.

daarna de buitenkant..

En teon was het klaar.. en moet zeggen de deur klinkt alsof het van een duure mercedes is..

DJ Ramonski

Alleen al voor het dichtgooi geluid van de deur zou ik dat er in willen hebben. Nu klinkt het veel te blikkerig, alsof ze elk moment er uit zou kunnen vallen. Maar daar is het spul volgens mij een beetje te duur voor :P

Mooi werk btw :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

patrick100nx

Citaat van: DJ Ramonski op 15 jul 2008 - 22:52
Alleen al voor het dichtgooi geluid van de deur zou ik dat er in willen hebben. Nu klinkt het veel te blikkerig, alsof ze elk moment er uit zou kunnen vallen. Maar daar is het spul volgens mij een beetje te duur voor :P

Mooi werk btw :)

whaha zal maar gebeuren dat ze eruit vallen :P ;D Maar de prijs valt wel mee hoor ik heb 2 dozen bestelt en heb met 1 doos ,,,zitten 8 platen in van 50x25 cm,,,,1 deur kunnen doen.. hou zelfs nog een plaat over. hier een linkje voor je.. http://www.akoestiekwinkel.nl/vibraflex.html

het kost 18,95 per doos

Murcielaygo

Citaat van: patrick100nx op 15 jul 2008 - 22:44zo had vanmiddag de onderkant van mijn spoiler gespoten...

Je had beter de onderkant eerst gedaan. Als je dan overspray krijgt zit die tenminste op het
stuk dat je niet ziet en bij het spuiten van het laatste deel (de bovenkant dus) kan de spoiler
op zijn pootjes staan, waardoor je ook geen oplegbeschadigingen krijgt...

Daniel 100nx

Nissan 100NX SR20DET: 276 whp & 379 Nm @ wheels (RIP)
Nissan 200SX S13 SR20DET: 350 whp & 442 Nm @ wheels ( 12.7@171)

DonJunior

Netjes gedaan hoor.. dan zit er toch nog aardig wat in de deur..
Ik had die ongesneden platen van 1x1m (dus 1m2) en had inderdaad nog een klein stukje over na het doen van 1 deur..
En het geluid is inderdaad heerlijk.. heb nu de Pioneer setjes aangesloten.. maar klinkt ook echt wel super hoor.. het is trouwens niet zo dat je buiten helemaal niets meer hoort.. maar het verschil is echt wel groot..

Meer het idee van.. als je buiten staat met de deuren dicht "Tsjik tsjik tsjik"(als een mp3 speler in de bus van de persoon die naast je zit).. en als je de deur open trekt.. lijkt het wel alsof een heel concert voor je neus staat te jammen..  ;D

DJ Ramonski

Prijs valt idd mee. Eerst eens op een meeting kijken hoe het klinkt :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

patrick100nx

Citaat van: Murcielaygo op 15 jul 2008 - 23:47
Citaat van: patrick100nx op 15 jul 2008 - 22:44zo had vanmiddag de onderkant van mijn spoiler gespoten...

Je had beter de onderkant eerst gedaan. Als je dan overspray krijgt zit die tenminste op het
stuk dat je niet ziet en bij het spuiten van het laatste deel (de bovenkant dus) kan de spoiler
op zijn pootjes staan, waardoor je ook geen oplegbeschadigingen krijgt...

Na het valt wel mee,, want heb uit voorzorg gewoon een zachte deken erop gelegd..

@don. kijk das mooi nu weet ik zeker dat ik wel wat goeds heb gekocht. die antiedreun platen werken goed alleen je auto wordt er wel 10kilo zwaarder op :P :P achja dat zal je wel niet zo merken... ;D en geluid gaat bij voor.

DonJunior

10 kilo maar??
Die van mij 30  >:D (beide deuren en kofferbak)  >:D

patrick100nx

Citaat van: DonJunior op 16 jul 2008 - 12:34
10 kilo maar??
Die van mij 30  >:D (beide deuren en kofferbak)  >:D

whaha zeker veel.. op welke plekken heb je het eigelijk in je kofferbak gedaan dan..? want misschien doe ik dat ook nog wel.
Ik doe zoiezo de twee zijkanten bij de achterbank...

Zo net klaar met het dempen van mijn 2de deur.. hier'een foto.

Oja kreeg vandaag met de post de clubsticker binnen en nog wat visietekaartjes om wat reclame te gaan maken in Noord-Holland ;D want er zijn maar weinig noordhollanders lid van de club :( alleen ik en me pa.. alleen me vader is forum member.

DonJunior

Waarom staat Marian dr naam erop dan?
Visite kaartjes zijn toch persoonsgebonden?  ::)

patrick100nx