Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

sportprophet

mooi man.. leuk om te zien dat nóg iemand bezig is met zn plankie ;)

patrick100nx

Citaat van: Frank op 17 apr 2008 - 18:45
Zo zo er word hard aan gewerkt zie ik  ;D. Maar die standaard hoedeplank is ook 3x niks. Er zat er 1 in van MDF maar die zit nu in de mijne  :). Maar de pook zit behoorlijk vast hoor. Toen ik em net had wilde ik die er ook uithalen, maar hij zit vast gekit. Het rijd wel lekker dat pookie  8)

Ja het rijdt zker wel lekker met dat pookje maja anders dan laat ik er wel leer omheen maken op een of andere manier, of ik spuit hem zwart maja dan heb je kans dat het er af slijt door het schakelen kijk nog wel hoe ik het doe.. Het enigste wat ik nog van de orginele hoedeplank heb is de verstevegings balk om de plaat niet te laten doorbuigen, Omdat de hoedeplank nogal breed is.

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

sportprophet

ja wel balen.. mn originele hoedenplank is al incompleet ::)

patrick100nx

Wat mis je dan? Ik heb hier nog een hoedeplank liggen alleen zonder verstevegings balk. Ligt hier toch in de weg

sportprophet

die haakjes (maar ik weet niet of die werken als ik straks mn mdf plaat heb, is miss te zwaar?) tja en die verstevigings balk...

dannydehaan

Doe mij ook zo'n hoedenplank, ziet er netjes uit hoor. Doe je stof over je speakers zodat ze ze niet zien?
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

sportprophet

Ik zou de kapjes over de speakers heen doen en de stof daar niet over heen laten gaan... dan kunj er ook makkelijk bij + zijn ze nog een beetje beschermd... (zo staat het op de planning met mijn plankje tenminste :))

patrick100nx

Ik heb die haakjes niet in gebruik hoor.. want die plank is zwaar genoeg die schuift niet weg ;).

@DannydeHaan.. Ik denk dat ik gewoon zonder roosters doe misschien alleen nog wat verlichting erom heen..

sportprophet

aah oke :) wat voorn verlichting ga je er btw inbouwen? :)

rob 100 nx

patrick100nx

Ik ga voor blauwe LED staven want LED´s gaan langer mee,, en blauw vind ik een mooie kleur... En dan kopp ik waarschijnlijk nog plasma tellerplaten.. Maar ik wil heel misschien ook de DIGI dash maar dat zal wel een moeilijk klussie wezen omdat in te bouwen..

rob 100 nx

voor het digi probleem kunnen anderen je vast wel mee helpen hier

Dropjeslover

inbouwen is t probleem nog niet zo erg, t vinden van eentje is t echte probleem :P

ik ga ook morgen denk k n hoedenplankje in elkaar zetten, mijne is ook verzaagd (10x13 ovaaltjes :( ), maar mn scharnierpunten die aan de hoedenplank zitten zijn kapot, moet k nog wat op verzinnen :P
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

patrick100nx

Citaat van: Dropjeslover op 18 apr 2008 - 18:00
inbouwen is t probleem nog niet zo erg, t vinden van eentje is t echte probleem :P

ik ga ook morgen denk k n hoedenplankje in elkaar zetten, mijne is ook verzaagd (10x13 ovaaltjes :( ), maar mn scharnierpunten die aan de hoedenplank zitten zijn kapot, moet k nog wat op verzinnen :P

Ik heb helemaal geen scharnierpunten meer :o,,, Maar jij wil zker de hoedeplank mee omhoog laten gaan als je je klep open doet?? , Dan zal je het wel nodig hebbe ja ;)

Weet jij waar ik zo'n digi dash vandaan kan halen of moet ik daar gewoon voor google??? En dat inbouwen vraag ik dan indd hier wel even..

Crum

van t digidash is enige kennis wel handig..het past niet zo 1 op 1...en voor een carb moet je nog wat meer dingen aanpasse...ik wacht ook nog steeds op een toerenteller omvormertje voor mn digidash ::)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO