Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

patrick100nx

Ben druk bezig met de LED achterlichten,, en de 1ste circel van de linker licht unit is compleet!! ;D

Was er gister al mee begonnen, hier wat foto's van gister,, ga zo verder ermee dus de foto's van vandaag volgen snel! :) en het filmpje van het testen..

Alles mooi gespoten,, reflector er ook weer opgeplakt

Hier de eerste circel aan het testen( dit is met gewoon licht.. rem is 3x feller

Tot zover ben ik gister gekomen,, ondertussen zit de knippergedeelte er ook weer in,, dus nou verder met de laatste 2 ringen en het mistlicht gedeelte

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

TimTube

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

izzthewizz

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

DJ Ramonski

Netjes :) Crum heeft destijds alle monnikenwerk hier aan gehad. En nu jij weer om ze weer in alle ere te herstellen en strak te maken voor je eigen NX. Respect alleen al voor het werk :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

twinturbo

patrick100nx

Thanks voor de reactie's jongens :D

Weer een update,, Ben net weer even bezig geweest en heb de 3de ring er ook inzitten.. Heb weer wat foto's en een test filmpje..

Gister, de 2de cirkel aangebracht en werkend..

Vandaag de 3de cirkel gemonteerd en aangesloten, nou is de linkerunit bijna klaar op het mistlicht gedeeldte na,, dus hopelijk morgen het linkerunit klaar ;D ;D

Knipperlicht aangesloten

Alles tegelijk aan, alleen de voeding trekt het niet dus ze branden wat zwakjes ;)

En als laatste het test filmpje ;D,, Mijn zusje (15) achter het stuur alles te regelen :P

http://www.youtube.com/watch?v=8BgwjzgaOr0

Zeurdoos

Vet hoor die moet je meer gaan maken kan je leuk geld mee verdienen denk ;)

patrick100nx

Het is wel te doen denk :P,, maar de basis heeft crum gemaakt,, ik heb het allemaal opnieuw gespoten en nieuwe LED plaatjes erin en nieuwe LED'S,, maar moet zeggen dat het wel mee valt,, maar het is niet iets wat ik elke dag weer opnieuw wil doen,, ;)

Crum

@ casper, dat valt vies tegen om er geld mee te verdienen...er gaat zowiezo veel tijd in zitten om de achterlichten zo te krijgen, en dan nog led's etc erin zetten...je zit zo op 100 euro...

deze achterlichten heb ik toendertijd dacht ik verkocht voor 125 euro, ongeveer ook de kostprijs dus...toen ik ze er net in had zitten zei  ook iedereen van 'oooh' en 'aaah'....en of ik nog setjes voor hun wou maken en toen ze te koop reageerde er bijna niemand...

@ patrick, ziet er weer bekent uit zo..ben benieuwt hoe het in de auto komt te staan, en of t overdag van onder een hoek een beetje goed te zien is, want dat was eerst niet zo...
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

patrick100nx

@crum, het zijn felle leds, ze schijnen ook 180 graden dus heb er geen last van. daarom heb ik het ook allemaal vervangen. want ze gaven voorheen te weinig licht overdag.

Zeurdoos

Misschien een stomme vraag maar je zegt da je alleen nog het mistlicht moet doen in de linker unit , volgens mij moet der ook achteruitrij licht op zitten ;)

Mojo

Da's een goeie jah... Misschien een strip aan de onderkant maken?

EDIT: Kan ook dus op de zelfde plaats als het mistlicht, maar dan aan de andere kant...

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.