Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

Crum

mojo had een poosje geleden dezelfde vraag, de middelste 2 zijn de achter veren..

en hoelang een einddemper meegaat is niet precies te zeggen, een imitatie meestal zo'n 5-6 jaar, een orgineel meestal nog wel langer ook..
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

patrick100nx

Had al zo'n vermoede ;) thnx.

Maar bedoelde niet de einddemper (uitlaat),, maar bedoele de dempers van de veren.. ;) want die zijn standaart.

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

patrick100nx

ga ze van het weekend waarschijnlijk eronder zetten. dan heb ik 60/40 verlaging, ben benieuwd.

Maar hoe lang houden de orginele dempers het vol met die achterveren op de voordempers??

Crum

ik heb zelf niet al te lang met zo'n verlaging gereden toen ik mn nx verkocht en mn oude rode kocht..maar als je de meeste hier op t forum gelooft niet lang..
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

patrick100nx

naja waag het erop.. ;) zie wel hoe lang ze het vol houden,, hou geld achterwegen voor als ik echt nieuwe dempers nodig heb ;) maar thnx voor je info

DonJunior

Ik rijd nu al een tijdje met 60/40 rond.. ben benieuwd hoe lang de dempers het vol hebben gehouden.. weet namelijk niet of ze nu lek zijn of wel.. maar dat hoor ik morgen dan wel.. :p

patrick100nx

Zo heb net mijn koppelingskabel binnen gehad, dus die kunnen we aankomende zaterdag gaan inbouwen,, net zoals mijn verlaging die zaterdag gaat gebeuren ;D ;) heb er zin in..

patrick100nx

Ben net terug van een hard dagje klussen 8) :D.. Heb me auto een nieuwe koppelingskabel gegeven,, wat resulteer geen problemen meer met me 1ste en 2de versnelling ;D :D YES gelukkig viel dus mee. HowTo van het vervangen zal ik morgen of vanavond even in elkaar gaan zetten :D ;)

En heb hem verlaagd,, hij zou nou ongeveer 60/40 moeten staan..

Hier wat foto's

Met 1 van de zoveele amerikanen van een kennis ;D

Verlaging in process ;D

De nieuwe veer eronder..

En hier het resultaat.. ;D
Voor:

Na 8)

Moet zeggen dat ik het niet slecht vond rijden.. Misschien is hij wat stijfer geworden,, maar voor de rest rijdt het niet slecht.. Dus al met al een erg geslaagd dagje.. ;D

Totaal foto's komen morgen ofzo.. ga hem eerst een beetje schoonmaken. en dan kijken voor een beetje redelijk weer.

100nx driver

twinturbo

Ziet er netjes uit Patrick. Rijdt het nu ook nog een beetje comfortabel over een pokdalig wegdek.

patrick100nx

Ja eigelijk best wel goed,, had het namelijk veel erger verwacht. Hij is net zoals gezegd alleen even wat stugger geworden,, maar kwa comfort toch nog redelijk goed.. en om bij ons huis te komen moet je zo'n wegetje nemen van klinkers en allemaal kleine kuiltjes en hobbeltjes maar dat gaat ook nog goed. ;)

patrick100nx

Hier een paa foto's hoe hij er nu op dit moment bij staat. ;D

Mojo

Mooi man! Nu alleen nog wat aan die mint-groene ventieldopjes doen  >:D

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

DonJunior

@Mojo: Duidelijk geen kenner!! Mintgroene dopjes wil zeggen dat je banden gevuld zijn met stikstof. En dat is stoer... dus mintgroene dopjes zijn stoer..