Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

Dutchpride

soundstream is een goed merk met goede kwaliteit, ik heb zelf geen ervaringen met het compo-setje maar  soundstream heeft meestal goede prijs/kwaliteit verhouding!

DonJunior

Ik wil je één tip meegeven.. als audio je echt lief is.. bestel dan niet een composet via internet zonder deze gehoord te hebben..
Ik zou persoonlijk gewoon naar een goede autoshop gaan en daar verschillende composetjes luisteren.. mocht je dan een leuke horen.. kun je altijd die nog via internet kopen (scheelt toch altijd wel iets).. maar als je zonder te luisteren een composet koopt, dan koop je vaak alleen op Merk/Ervaring van een ander/of uiterlijk...
En alle drie zijn ze geen goede basis voor de eigen speaker keuze.
Iedereen hoort geluid anders.. evenals met smaak..
De ene houd van schele tonen, de andere is alleen van de subwoofer bass..
Speakers qua uiterlijk, kunnen mooi zijn, maar mooi is niet per definitie goed geluid natuurlijk (moge logisch zijn..) ... En elk merk heeft ook mindere speakers.. dus je kan niet zeggen.. (bijna niet)
"Pioneer is goed want alles van Pioneer is goed.." (om maar even een voorbeeld te noemen he..) Heel veel spul van Pioneer is namelijk ook gewoon crap.. maar ze hebben wel af en toe een goede lijn er tussen die er echt uit blinkt.. (ook qua kosten overigens)..

Ik wens je toch veel succes met het uitzoeken van een leuke set..
Is niet gemakkelijk kan ik je vertellen.. (als je echt goed gaat luisteren)

patrick100nx

ja dat klopt idd,, kijk in de toekomst nog wel is.. want heb nu dezelfde pioneer compo als jou alleen de 17cm,, maar dan ben ik ook nog erg tevreden mee.. Dus die blijven verlopig wel... Maar ik dacht er even aan en ik denk ja wat moet ik dan nemen ;)

en audio is echt mijn lief,, en ik ga voor kwaliteit. zuiver-helder.. gewoon perfect. :)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

patrick100nx

Zo ben weer heel blij,, want heb nieuwe velgen ;D ;D ;D en ze staan er echt super mooi onder :D

Dankzij mijn aardige Pa heb ik ze want die wou het wel voorschieten voor me ;D want had zelf helaas geen cent.. nog bedankt pap!!! ;)..

foto's komen morgen,, het is nou te donker voor foto's dus hou jullie nog een beetje in spanning :P ;)

patrick100nx

Zo net even foto's gemaakt.. en ze zijn vies, ik weet het maar zal ze vanmiddag ff lekker wassen ;)
Hoop dat jullie het ook mooi vinden.

Het zijn 16'' velgen en ze zijn 205 breed, zit helaas wel wat stoeprand schaden op maja ze komen van de sloop dus dan weet je het al een beetje.. dus das niet erg.

twinturbo

Zeurdoos

Jeroen330

Ik hoop vooral dat je ze zelf mooi vindt :P

Maar het staat zeker netjes hoor!  ;)
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

patrick100nx

Thxn voor de reactie's :D
haha ja tuurlijk :P :D ik vind ze zeker vet..

hier nog een paar foto's heb ze hier wel even gewassen ;) de hele auto trouwens

Zeurdoos

SpitFire

netjes zo, staat heel anders als je vorige velgjes ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

DJ Ramonski

Zien er netjes uit. Ik vind deze mooier dan de vorige, ik ben niet zo'n liefhebber van de velgen die je hiervoor had.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

patrick100nx

thnx...

Ja idd die vorige vond ik ook niet mooi,, ben ook blij dat ik deze tegen kwam.. het staat ook 100x beter nu,, alleen wil de voorkant nog wat lager hebben.. en zoiezo de achterspoiler erop,, want dat maakt het helemaal af..

GTIpep

heyy pat!! :P geen dank voor t voorschieten ;D de velgen staan mooi vooral nu ze schoon zijn! ;D ze staan strak!

DonJunior

Mooie velgjes hoor kerel!!
Zien er goed uit.. maar de wagen mag zeker nog wel een cm of 4 zakken..