Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

Dutchpride

soundstream is een goed merk met goede kwaliteit, ik heb zelf geen ervaringen met het compo-setje maar  soundstream heeft meestal goede prijs/kwaliteit verhouding!

DonJunior

Ik wil je één tip meegeven.. als audio je echt lief is.. bestel dan niet een composet via internet zonder deze gehoord te hebben..
Ik zou persoonlijk gewoon naar een goede autoshop gaan en daar verschillende composetjes luisteren.. mocht je dan een leuke horen.. kun je altijd die nog via internet kopen (scheelt toch altijd wel iets).. maar als je zonder te luisteren een composet koopt, dan koop je vaak alleen op Merk/Ervaring van een ander/of uiterlijk...
En alle drie zijn ze geen goede basis voor de eigen speaker keuze.
Iedereen hoort geluid anders.. evenals met smaak..
De ene houd van schele tonen, de andere is alleen van de subwoofer bass..
Speakers qua uiterlijk, kunnen mooi zijn, maar mooi is niet per definitie goed geluid natuurlijk (moge logisch zijn..) ... En elk merk heeft ook mindere speakers.. dus je kan niet zeggen.. (bijna niet)
"Pioneer is goed want alles van Pioneer is goed.." (om maar even een voorbeeld te noemen he..) Heel veel spul van Pioneer is namelijk ook gewoon crap.. maar ze hebben wel af en toe een goede lijn er tussen die er echt uit blinkt.. (ook qua kosten overigens)..

Ik wens je toch veel succes met het uitzoeken van een leuke set..
Is niet gemakkelijk kan ik je vertellen.. (als je echt goed gaat luisteren)

patrick100nx

ja dat klopt idd,, kijk in de toekomst nog wel is.. want heb nu dezelfde pioneer compo als jou alleen de 17cm,, maar dan ben ik ook nog erg tevreden mee.. Dus die blijven verlopig wel... Maar ik dacht er even aan en ik denk ja wat moet ik dan nemen ;)