Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

patrick100nx

Citaat van: dannydehaan op 07 nov 2008 - 12:22
Die van 100NX driver kopen, die antraciete

Dat is eigelijk een top idee :) kreeg met deze veel geld kosten... want moets nog een nieuwe uitlaat van voor naar achter en nog nieuwe verlaagings veren... en het is het geluk dat ik flink wat geld van de verzekering krijg voor die schade die er toen ingereden was.. dus ik zal is ff wouter contacte ;) dankje voor de tip...

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

patrick100nx

Oja keek nog ff verder naar me nx... Maar mijn dorpols zijn ook aan het rotten.. bij bestuurders kant prikte ik er zo doorheen :-X :-\ dus het is echt tijd voor een ander... hoop die van wouter dat zou me heel wat moeite schelen.. anders koop ik straks weer ergens anders een miskoop :(

Jurgen

Sja roest...geen optie bij Nissan, hoort helaas bij de standaarduitrusting
Renault Megane 1.6 Cabriolet Franse Rommel Edition
Honda CBR600 Plastic Raket

DonJunior

Inderdaad.. erg jammer... succes met je keuze kerel..

Rik

Ik zeg lassen want het zit er allemaal achter en als je er nieuwe stukjes in last dan krijg je het wel weer goed .
Weet alleen de staat van je wielkasten niet .
500SEL

patrick100nx

Citaat van: Rik op 07 nov 2008 - 15:34
Ik zeg lassen want het zit er allemaal achter en als je er nieuwe stukjes in last dan krijg je het wel weer goed .
Weet alleen de staat van je wielkasten niet .

Wielkasten heb ik toevallig laatst nog nagekeken,, en die zijn gewoon tiptop in orde... het is alleen aan de buitenkant zo erg :(.. maar ik heb al wat met wouter afgesproken dus ik wacht dat eerst af... ;)
Dorpels zijn ook aan de buitenkant rot..

Zeurdoos

Buiten kant is juis makkelijker telassen dan de binnen kant ik zeg ook lassen ;)

patrick100nx

Citaat van: Zeurdoos op 07 nov 2008 - 16:46
Buiten kant is juis makkelijker telassen dan de binnen kant ik zeg ook lassen ;)

Ja klopt... het is ook wel te lassen.. maar er zijn andere dingen die ook geld gaan kosten.. daarom kies ik maar voor die van wouter... want bij mij zijn de verlagings veren achter niet goed APK afkeur.. moet zoiezo een nieuwe uitlaat van voor naar achter,Ik zou ook nog 2 nieuwe deuren moeten halen, en dan wou ik hem nog opnieuw spuiten,, dat tikt flink aan...

Kijk en als ik die van wouter koop dan ben ik gewoon in 1 klap klaar ;) die is al gespoten en is helemaal strak.. Moet alleen weer helemaal opnieuw dempen :-\ en de audio erin klappen,, dat is het enige jammere.. dat zijn typies zomer klusjes... want dat fribraflex zal wel niet zo lekker mee werken s'winters.. en velgen en achterspioler zet ik er ook weer op.. en dan kijk ik tzt wel voor een dakspoiler.. ;) en natuurlijk de achterlichten..

100nx driver

gelukkig is er een fohn uitgevonden of een verwarmende garage die ik nog niet heb ::)

dannydehaan

Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Zeurdoos

Ah nee oke dan snap ik het ;) en die antra van wouter is al hellemaal goed ;)

dannydehaan

Kan je tenminste een jaar zeker weten zonder grote problemen rijden, en nog 3 maanden garantie erop ook.
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

patrick100nx

Citaat van: dannydehaan op 08 nov 2008 - 09:09
Kan je tenminste een jaar zeker weten zonder grote problemen rijden, en nog 3 maanden garantie erop ook.

Precies ;)

patrick100nx

HEHE,, werdt tijd,, ik heb mijn verzekerings geld binnen dus ik kan voor de nieuwe NX gaan, moet wel nog wat bijsparen maar dat is weinig,,, en dat wordt waarschijnlijk de van wouter,, die antra... heb er zin in ;D mooi ff op meeting regelen..
En dan hopelijk dat wouter mijnes ook wil overnemen,, dan blijft in in iedegeval op de weg,, en wordt hopelijk opgeknapt ;)

100nx driver

ik ben wel opzoek naar een carb. die ik iets sneller ga maken als die al is >:D