Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

twinturbo

Das best wel klote voor je. Dat moet toch even schrikken zijn geweest als zelfs de voorruit is beschadigt. Succes met opknappen.

keesissan

zeker kloten schik je wel ff sucses met het herstellen en hopen dat de verzekering gul is

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

grover

Een blijk van medeleven hier uit Wilhelminaoord. Veel succes met de verzekering en het opknappen.

Crum

dimme zeg..wat hebbe alle mede weggebruikers toch tegen nx'jes.. :(

iig suc6 met de verdere afhandeling, ik wacht ook nog steeds op bericht.. :(

(btw, dat de bak niet in zn achteruit wou had ik ook wel eens, de pook dan tegen de achteruit aanhouden en de koppeling zachtjes laten opkomen, schiet de bak er alsnog in, dat je hm in eerste instantie er niet in krijgt komt omdat dan precies de tanden van 2 tandwielen op elkaar staan.)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

patrick100nx

dankje jongens voor de comments :) Ja het was echt schrikken want ik zal met mijn hele neus onder de vrachtwagen en die klap was hard.. ik heb last van mijn knieën door het schrap zetten denk ik

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

patrick100nx

Citaat van: Crum op 19 aug 2008 - 20:28
dimme zeg..wat hebbe alle mede weggebruikers toch tegen nx'jes.. :(

iig suc6 met de verdere afhandeling, ik wacht ook nog steeds op bericht.. :(

(btw, dat de bak niet in zn achteruit wou had ik ook wel eens, de pook dan tegen de achteruit aanhouden en de koppeling zachtjes laten opkomen, schiet de bak er alsnog in, dat je hm in eerste instantie er niet in krijgt komt omdat dan precies de tanden van 2 tandwielen op elkaar staan.)

Jaaa ik snap het ook niet hoor ??? Opzig wel klote dat de vbak zo doet want anders had ik geen schade gehad :(

Zeurdoos

Dhamm je hebt wel mazzel da je zelf niks hebt want da had hij ook echt niet gemerkt dan :O

Maar ik weet niet is het deze maand laat je nx in puin rijden dit is de 2de al

Maar suc6 met de verdere afhandelingen

manuh

had die vrachtwagen ook geen achteruitrij-camera dan..??

maar als er toevallig iemand is meegereden, die kan aantonen dat jij de versnelling niet in zn achteruit kreeg en zekerste weten heb getoeterd moet er toch wel wat geld uit te halen zijn.
zowiezo vind ik het raar dat hij zelfs je toeter niet heeft gehoord (ik neem aan dat je een normale 'gezonde' toeter hebt?), en slecht dat hij achteruitrijdt en ervan uitgaat dat alles goed is achter m..
I'm not leaking oil,
I'm marking my territory

patrick100nx

Citaat van: manuh op 19 aug 2008 - 20:59
had die vrachtwagen ook geen achteruitrij-camera dan..??

maar als er toevallig iemand is meegereden, die kan aantonen dat jij de versnelling niet in zn achteruit kreeg en zekerste weten heb getoeterd moet er toch wel wat geld uit te halen zijn.
zowiezo vind ik het raar dat hij zelfs je toeter niet heeft gehoord (ik neem aan dat je een normale 'gezonde' toeter hebt?), en slecht dat hij achteruitrijdt en ervan uitgaat dat alles goed is achter m..

Nop hij had geen camera,, en mijn toeter klinkt zo goed als wat :-\ Een paar vrienden van mij zagen het gebeuren want die waren op dat moment op de kermis..

Zeurdoos

Belangrijkste is dat die van jou nog goed rijbaar is ;) en da jij niks hebt ;)

sander_100nx

Zo op de foto valt de schade nog mee

In ieder geval ben jij er lekker klaar mee :-\

manuh

maar wel weer een voordeel van een nx, als je een hogere auto had gehad, zat je nu met gebroken knietjes in het ziekenhuis :P
I'm not leaking oil,
I'm marking my territory

Frank

Hey Patrick dat ziet er behoorlijk klote uit man. Maar et is maar blikschade ook al doet dat net zoveel pijn :S. Maar voor onderdelen kan je ook Ooievaar ff proberen uit Zwaag of Blokker. Die hebben et misschien nog wel in de kleur ook.
Succes iig met 't afhandelen van de verzekering en het fixen van de NX natuurlijk

patrick100nx

Citaat van: Frank op 19 aug 2008 - 21:40
Hey Patrick dat ziet er behoorlijk klote uit man. Maar et is maar blikschade ook al doet dat net zoveel pijn :S. Maar voor onderdelen kan je ook Ooievaar ff proberen uit Zwaag of Blokker. Die hebben et misschien nog wel in de kleur ook.
Succes iig met 't afhandelen van de verzekering en het fixen van de NX natuurlijk

eey frank.. dankje ik zal wel even kijken bij ooievaar ;)

Murcielaygo

Iets klopt er toch niet aan die vrachtwagen volgens mij...
Voor zover ik weet is het namelijk verplicht een bumper te hebben die
maximaal 50cm naar binnen ligt t.o.v. het achterste punt van de wagen
en mag die bumper ook niet meer dan 50cm boven de grond zitten ofzo...