Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

GTIpep

Citaat van: [BE]100NX-blauw op 02 jul 2008 - 23:29
Mooi werk, maar hoe heb je die verbonden met je radio of hoe werkt het?

Mvg jason
ziet er mooi uit zo!! ::) netjes in gebouwd!! gr pa

patrick100nx

Zo heb gister mijn subwoofer bekleed ;D hier een fototje ervan..

Ik zal die kabels binnekort ook even wegwerken en nog wat aanpassingen in de achterbak..

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Rik

500SEL

DonJunior

dopey

Aint nothin sweeter than a one liter

patrick100nx

dankje :D heb net even een proef stelling gemaakt voor me verlichting achter bij me versterker.. hier wat foto's..

ik vraag me af... waar zal ik die 2 zwarte schakel kasjes doen.. wan er zit een keuze stand op.. je kan kiezen tussen,, stilstaant verlicht--- verschillende licht efecten en tussen via het geluid. maja die standen wil ik af en toe wel veranderen. maar heeft iemand een idee waar ik ze kan plaatsen. ik zet ze niet op me sub.. ;)

Dutchpride

inbouwen? in de kist? of in de zijkanten of verlengen naar de voorkant.....

DJ Ramonski

Naar de voorkant van de kist, dus achter de achterbank.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

GTIpep

Citaat van: Dutchpride op 09 jul 2008 - 20:51
inbouwen? in de kist? of in de zijkanten of verlengen naar de voorkant.....
ziet er strak uit pat !!:P die schakelaars kun je inderdaad aan de achterkant doen tussen je achterbank en de kist  greetz pa

patrick100nx

Bedankt voor de tips ;D ik vind het een heel goed idee... tussen de bank en kist in. ik was er zelf nog niet opgekomen. ;D Dat zal ik morgen even verder maaken..

patrick100nx

Ik ga binnenkort 4 nieuwe speaker's bestellen ;D voor achter en voor het zijn allebij de zelfde composetjes,, alleen voor achter heb ik 13 cm en voor voorin 17 cm hier een plaatje er van.. geloof dat donjunior ze ook heeft.. alleen de 13 cm.

patrick100nx

o heb dit heb ik net even bestelt ;)..

Vibraflex ondreuningsplaat ;D Sorry don dat ik je na aap ;)
Maar dat zal mijn audio wel goed doen.. hier wat info erover...

Vibraflex
Zelfklevende ontdreuningsplaat (ook wel (lood)bitumenplaat of in het kort bitumen genoemd) van een zeer soepele bitumen-kunststof, die een hoge specifieke massa combineert met een hoge inwendige demping. Naast een ontdreunende werking wordt daarmee ook een toename van de lucht-geluidsisolatie gerealiseerd.   

Caraudio
Vibraflex is hoge kwaliteits ontdreuning. Hierdoor zetten trillingen zich niet in het casco voort en worden resonanties in het casco tegengegaan. Door de hoge massa van de platen zorgt Vibraflex ook voor een goede geluidsisolatie. Hierdoor is Vibraflex uitermate geschikt voor gebruik in de auto.

Vibraflex wordt vaak toegepast binnen de caraudio om o.a. de deuren, kofferbak en de carosserie te dempen. Merford Akoestiekwinkel is dan ook niet voor niets sponsor van de Emma, en is druk bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten voor car-tuners.

Volg deze link voor verschillende showcases met Vibraflex! (onderaan de geopende pagina)

Speakerbouw
Ook binnen de speakerbouw is Vibraflex een vaak gebruikt product, omdat het een goede ontdreuning combineert met een hoge massa. Het heeft dus een dubbele werking: geluid zal minder snel door de wand naar buiten treden en de wand wordt tevens ontdreund waardoor hij minder snel trilt.

Overige toepassingen
Vibraflex is een universeel toepasbaar ontdreunings- en isolatiemateriaal voor dunne wanden van plaatstaal, aluminium, hout en kunstof. Vibraflex wordt zeer soepel wanneer je het verwarmd met een fohn of verfstripper. Hierdoor is het zeer gemakkelijk te verwerken en vormt het zich uitstekend naar de ondergrond.

DonJunior

Haha.. vet.. dezelfde speakers :P
Ow en naaapen? Ben je gek? Is absoluut niet zo..
Anders zou iedereen elkaar hier naaapen.. we rijden immers allemaal een NX toch?
Gewoon lekker je gang gaan.. ik vind het juist leuk als ander mensen tips en trics van mij overnemen.. doe ik ook van anderen..  :) ;)  Ben benieuwd hoe dat je de composet vindt.. ik heb de mijne nog steeds niet kunnen beluisteren..  :-X  (nog te druk met kofferbak en versterkers inbouwen voor de compo)  ;D