Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen_NX

Rik

ff verplaatst naar project topic . ;)
500SEL

patrick100nx

Hier hen ik de beloofde foto's die wel goed zijn.

Oja dit is bij me pa op de oprit zins ik de mijnes heb ;D

1.6 90PK naast een 2.0GTI 160PK

En binnekort ga ik aan mijn hoedeplank beginnen want die wil ik namaken alleen dan van 2 laags MDF omdat er in de orginele zo'n kuil in zit en daar kan ik me woofers niet in kwijt ;) Dus daar zullen ook foto's van komen en van de rest natuurlijk.

Greetzz patrick

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

DonJunior

DJ Ramonski

Idd...die pook moet er echt uit. Verder een mooie NX :) Zelfs die sticker ziet er goed uit :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

sander_100nx

Leuke foto´s hoor

Net die pook is een beetje fout, maar dat is geloof ik reeds gezegd ;)

Mark B

Mooie nx hoor!

Staat er strak bij. Veel plezier ermee ;)

patrick100nx

Citaat van: DJ Ramonski op 14 apr 2008 - 22:00
Idd...die pook moet er echt uit. Verder een mooie NX :) Zelfs die sticker ziet er goed uit :)

Het is geen sticker,, het is Airbrush ;D

patrick100nx

Zo, vandaag na me werk ben ik toch begonnen aan de hoedeplank.. Ik had hem die avond er voor al op een MDF plaat nagetekend en ging vanmiddag van start met het zagen van de plaat..

hier wat foto's:

Even vergelijken en ze zijn precis even groot alleen op de foto zie je het niet zo goed.

Past perfect ;D ;D

Zo dat was het tot nu toe, morgen ga ik een begin maken voor gaten van de speakers en de plaatsing en als dat gedaan is ga ik even naar de stof winkel om de zelfde kleur stof te kopen dat het lijkt alsof hij orgineel is ;D,, En dan zal ik dat erop lijmen..En daarna ga een baskasten maken om vervolgens in achterbak te plaatsen.. En dan de pook nog natuurlijk ;) Die wordt ook verandert.

Gr patrick

Frank

Zo zo er word hard aan gewerkt zie ik  ;D. Maar die standaard hoedeplank is ook 3x niks. Er zat er 1 in van MDF maar die zit nu in de mijne  :). Maar de pook zit behoorlijk vast hoor. Toen ik em net had wilde ik die er ook uithalen, maar hij zit vast gekit. Het rijd wel lekker dat pookie  8)

DJ Ramonski

Citaat van: patrick100nx op 15 apr 2008 - 21:25
Citaat van: DJ Ramonski op 14 apr 2008 - 22:00

Het is geen sticker,, het is Airbrush ;D

Dan is het zeker netjes :D
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

patrick100nx

Ik heb 25 cm woofers en die past niet op de orginele omdat er dus een kuil in zit.. Maar was gister weer bezig geweest en heb de gaten gefreest en de  woofers en middentoners er ingelegd en getest. werkt perfect en een mooi geluidje.. morgen ochtend zal ik naar radioelco gaan om 2 subwoofer scheidings filters te halen, en wat stof voor de hoedplank.. en dan is het klaar en dan op naar het volgende..

Hier weer wat foto's

Handig een vreesmachine alleen het wordt heel erg stoffig....

Wordt wel wat toch..

Na alleen nog een zwart stoffie erover heen en 2 scheidingfilters en de hoedplank is klaar.

Zeurdoos