Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project patrick100nx,, even wat foto's + mijn nieuwe tellerplaatjess

Gestart door patrick100nx, 13 apr 2008 - 00:11

Vorige topic - Volgende topic

Crum

bale gozer..

maar terug drukken met een handdoek ofzo gaat denk ik niet echt lukken, het plaatstaal is iets langer geworden door vervorming..

iig suc6 met opknappen.. ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

patrick100nx

Ik heb geprobeert om vandaag de deuk terug te douwen.. en het is aardig gelukt de krassen waren gelukkig bumper vezels dus dat ging er redelijk [met heel wat gepoets]maar het zit nog niet naar me zin.. Maar een vriend van me zus is schademonteur dus misschien wil die voor een zacht prijsje mijn deuk eruit halen.
hier wat foto's..

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

SpitFire

Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

patrick100nx

En gelukkig als een pleister op de wond kwam mijn nieuwe radio binnen en kon ik eindelijk mijn nieuwe instalatie installeren ;D Ik heb geluister (( en was het ook van plan)) om de subs in mijn hoedeplank de verplaatsen in kasten, en dat heb ik gedaan door zelf kasten te bouwen ze benne voor alle 2 de subs 50 liter,, zat lijkt me dreunt lekker en mijn mid en hoog speaketjes heb ik in de speaker kapjes gebouwt,, nog bedankt pap voor de ruil ;),, die had natuurlijk weer de 4 speaker uitvoering :) maar het klinkt echt top en zuiver geen vervorming.,, moet alleen een condensator plaatsen want hij trek me accu leeg terwijl me moter draait :( ;) hiet wat foto'tjes

me radio.. de pioneer DEH-P6000UB met USB & aux 2 versterker uitgangen en afstandsbediening.

mijn zelfgemaakte kist.. komt nog wel stof om heen en de stroomkabels worden ook weggewerkt.

en er komt gewoon weer een dichte hoedeplank in ;)

patrick100nx

Citaat van: SpitFire op 01 jul 2008 - 21:06
ziet er alweer stukken beter uit  :)

ja zekr ben er ook wel blij mee  :)je ziet alleen de scherpste vouw nog een beetje en heel licht krassen in mijn lak.

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

patrick100nx

Ransom

Murcielaygo

Citaat van: patrick100nx op 01 jul 2008 - 21:12moet alleen een condensator plaatsen want hij trek me accu leeg terwijl me moter draait

En Condensator vangt pieken op, maar zal je niet helpen als je accu leeg loopt, daarvoor
heb je een zwaardere dynamo nodig, want je systeem trekt simpelweg teveel stroom...

dannydehaan

Ik weet nog wel een kerel die super goed kan spuiten en uitdeuken. Als je hier kijkt

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=278.30

Was na het lassen

en dan het 3e bericht op deze pagina ;)

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=278.45

Ik hoor het wel
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

GTIpep

Citaat van: patrick100nx op 01 jul 2008 - 21:12
En gelukkig als een pleister op de wond kwam mijn nieuwe radio binnen en kon ik eindelijk mijn nieuwe instalatie installeren ;D Ik heb geluister (( en was het ook van plan)) om de subs in mijn hoedeplank de verplaatsen in kasten, en dat heb ik gedaan door zelf kasten te bouwen ze benne voor alle 2 de subs 50 liter,, zat lijkt me dreunt lekker en mijn mid en hoog speaketjes heb ik in de speaker kapjes gebouwt,, nog bedankt pap voor de ruil ;),, die had natuurlijk weer de 4 speaker uitvoering :) maar het klinkt echt top en zuiver geen vervorming.,, moet alleen een condensator plaatsen want hij trek me accu leeg terwijl me moter draait :( ;) hiet wat foto'tjes

me radio.. de pioneer DEH-P6000UB met USB & aux 2 versterker uitgangen en afstandsbediening.

mijn zelfgemaakte kist.. komt nog wel stof om heen en de stroomkabels worden ook weggewerkt.

en er komt gewoon weer een dichte hoedeplank in ;)
heyy pat!! ;Dziet er allemaal strak uit!! :Dmooie radio enne....graag geruild hoor,die speakerkapjes!! 8)gr pa

DonJunior

Mooie install hoor!!! ;)
Beter is die deuk er ook grotendeels uitgekomen..
Anyway.. die kist, is deze niet wat aan de hoge kant voor een standaard hoedenplank? (zoals ik op de foto's kan beoordelen dan?)

@Jan: (Murcielaygo): Een condensator vangt de pieken op, maar als de accu dit moet doen, dan wordt het wel heel moeilijk voor de dynamo om bij te draaien. Met een condensator geef je de accu wel 'iets' meer ruimte om bij te laden. Toch?
Maar uhm.. Patrick, laadt ie niet bij als je stationair draait of ook als je echt rond rijdt?
Want dat is wel een degelijk verschil.. Als ie niet bijlaad terwijl je rond aan het rijden bent, dan kan het best zo zijn dat of je accu of je dynamo dus gaar is..  :-\

Sjees

Zo dat scheelt al een heel stuk zo die deuk..
geluk dat je lak niet was beschadigd..

patrick100nx

Citaat van: DonJunior op 02 jul 2008 - 08:22
Mooie install hoor!!! ;)
Beter is die deuk er ook grotendeels uitgekomen..
Anyway.. die kist, is deze niet wat aan de hoge kant voor een standaard hoedenplank? (zoals ik op de foto's kan beoordelen dan?)

@Jan: (Murcielaygo): Een condensator vangt de pieken op, maar als de accu dit moet doen, dan wordt het wel heel moeilijk voor de dynamo om bij te draaien. Met een condensator geef je de accu wel 'iets' meer ruimte om bij te laden. Toch?
Maar uhm.. Patrick, laadt ie niet bij als je stationair draait of ook als je echt rond rijdt?
Want dat is wel een degelijk verschil.. Als ie niet bijlaad terwijl je rond aan het rijden bent, dan kan het best zo zijn dat of je accu of je dynamo dus gaar is..  :-\

Mijn hoedeplank past er net op ;D maar de plank waar mijn reserve wiel onder ligt komt waarschijnlijk ook lager te liggen want ik heb daar nog zat ruimte ;)..
Hij laad mijn accu gewoon bij maar als ik mijn radioflink open draai beginne me lichies te knipperen van de dash en interieurverlichting... maar mijn accu is ook niet meer de beste hoor.. dus probeer het wel ff met een nieuwe accu. maar een condensator help ook wel toch?

patrick100nx

Citaat van: dannydehaan op 01 jul 2008 - 23:53
Ik weet nog wel een kerel die super goed kan spuiten en uitdeuken. Als je hier kijkt

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=278.30

Was na het lassen

en dan het 3e bericht op deze pagina ;)

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=278.45

Ik hoor het wel

zker netjes :D waar zit dat bedrijf of die man? het is bij jou ook erg netje gedaan... zal het nog niet meteen doen omdat me pocket een beetje leeg is ;) maar wel handig om het adressie te weten ;)

gr pat