Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project Come Back - nieuwe velgen ?!

Gestart door Gabber, 02 feb 2011 - 16:11

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Citaat van: Gabber op 03 feb 2011 - 16:00
Iemand dan nog powerfilter over, of is het verstandig nieuwe aan te schaffen?

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=5357.0    ;D

En dr zullen nog wel een paar rondzwerven. Maar een nieuwe filter kopen (buis heb je al) is ook niet zo verschrikkelijk duur. Wel ff op de diameter letten natuurlijk.

Citaat van: Gabber op 03 feb 2011 - 16:00
O, wat ik nog vergeten was te vertellen, is zon motor ook zuiniger te maken ? Hij hoeft niet snel te zijn van mij geef liever de voorkeur aan zuinig en stil. Het geluid dient te komen uit me sub :p.

Ja,  ten eerste powerfilter weg en standaard filter doos er weer op.  Het verschil is misschien niet zo heel groot maar alle beetjes helpen.

Aangezien je een Injectie rijdt heeft het niet veel zin om de vacuümslangetjes te vervangen. Maar ik zou eerst ff je wagen APK ready maken. Je uitlaat moet ook dicht zijn voor de APK toch?

En zuiniger dan 1 op 11 / 1 op 13  kan wel. Maar wordt wel lastiger  :P

De ene die haalt boven de 1 op 15 met gemak en de ander worstelt voor 1 op 12.  :P

Ricardo

Succes met je auto  ;)

CiteerJe uitlaat moet ook dicht zijn voor de APK toch?

Je uitlaat moet over de gehele lengte gasdicht zijn. ;D )
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

Knight100nx

wat ik doe om zuinig te rijden, v-power in de tank en de auto alleen pakken voor lange afstanden (dus naar bijv de supermarkt pak ik de fiets xd) en rij wel met een crappy openluchtfilter en rij toch gemiddeld 1:14 en schiet soms uit naar 1:15 (zelfs wanneer het dagen achter elkaar -5/-10 is :))

Gabber

Me uitlaat is niet lek, iets in de demper zit los . 'T rammelt echt.
Als ie warm draait rammelt ie meestal niet meer.

richardwbb

Is dat wel de demper die rammelt? Hoe zijn je uitlaatrubbers en zit er niet iets anders los, de Remus zelf is wel het laatste waar ik aan zou denken dat de schotjes binnen los zijn geraakt, die demper zit ff 10 keer beter inelkaar dan een originele of imitatie (die roesten van binnen soms weg en gaan de meest creatieve bijgeluiden maken) Als die Remus van binnen rammelt mogen ze wel een nieuwe geven vind ik.

p.s. Zit er wel een kat onder want dan maakt die met een Remus of Sebring ook gewoon te veel geluid.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gabber

zal is kijken of ik het op kan nemen als ik hem weer is start

Gabber

Ok ik ben nu aan het kijken voor nieuwe velgen en banden dan kan ik hem weer rollen.

Ik heb deze in gedachte bij velgenland.nl:

Passen deze goed onder mijn auto? Ik had gekeken in de banden en velgen topics maar wil ff zeker weten.

Ook zie ik hier 8 dop gaten in zitten, worden deze afgedekt of zie je deze de hele tijd?

Bij velgen land hier worden als optie banden geleverd; High Performence, staat nergens bij welk merk oid. Moet ik zulks aanschaffen of hebben jullie andere suggesties ?

BlackOut

Die zie je altijd.
Dat is meestal zo met multisteek velgen

keesissan

idd multi steek de gaten die jij niet gebruikt blijf je altijd zien bij deze velg

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold