Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Pietjuh zijn 100nx GA16DE NCCS --> 115PK (foto's p3)

Gestart door Pietjuh, 27 nov 2009 - 22:35

Vorige topic - Volgende topic

Pietjuh

hahaha, mooi he.

Er staat ook dat dit onderdeel enkel voor circuit gebruik bestemd is.

Als je echt wilt weten wat je er voor zou moeten neertellen moet je de nederlandse importeur even een berichtje doen.

Ow ja, wat ik er ook nog had staan, over de handling. Naar mijn gevoel is het onderstuur iets afgenomen maar overstuurt niet meer.(voor zover een verlaagde NX dat al doet.)

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Zeurdoos

Citaat van: Pietjuh op 08 nov 2010 - 12:48

Als je echt wilt weten wat je er voor zou moeten neertellen moet je de nederlandse importeur even een berichtje doen.

Ja of gewoon via de site van Whiteline bestellen ::)

Pietjuh

CiteerJa of gewoon via de site van Whiteline bestellen

Dan weet je in ieder geval zeker dat je een paar 100 dollar verzend kosten betaald vanuit Australie.

Er zit een dealer in Nederland die vast wel vaker wat besteld, zo kun je je voordeel nogal eens doen qua verzend kosten.

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.

Evil 100nx

Als er meer personen zijn die dit graag willen.

Dan zou ik graag wel een groupsbuy willen doen voor dit.

Echt vet hoor Piet

SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

Ginko

Citaat van: Evil 100nx op 08 nov 2010 - 18:16
Als er meer personen zijn die dit graag willen.

Dan zou ik graag wel een groupsbuy willen doen voor dit.

Echt vet hoor Piet

Ik heb wel interesse maar voorlopig geen geld ervoor over.... heb nog winterbandjes,  boetes, kleine dingetjes voor de auto  :P

Maar volgend jaar een interessepeiling starten is me wel een idee  ::)

richardwbb

Ik vraag mij af of deze upgrade de klinkers ook uit de straat trekt?

Oh enne, gek idee, is er iemand welke zin heeft deze na te bouwen? Dat is toch geen inbreuk?

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Pietjuh

Mwah, je hebt veel meer grip dus ja klinker uit de straat, meer het idee van snel weg vooral in de bochten.

Op zich is dit prima na te maken als je een beetje kunt lassen, heeft Henri ook gedaan.

Ik sprak hem vanavond nog en hij heeft destijds contact gehad met de importeur in nederland, de prijs voor deze dingen kwam toen ongeveer uit op de advies prijs die op de website van whiteline staat, dat scheeld dan de verzend en import kosten vanuit Australie.

Dus voor degenen die er belang bij hebben, ff bellen met de importeur.

richardwbb

Ik bedoelde meer eigenlijk dat als je dan de grond raakt het asfalt of de klinker eerder wijkt, dan is die sowieso verkocht bij mij :)

Zonder echt te weten wat nu de biggest bang for the buck is, zie ik dit apparaatje wel zitten! :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Pietjuh

Grond raken is bij mij althans niet echt aan de orde, zoals ik hier ergens boven al beschreven had.

Gewoon hebbe is de moraal :-)

Ginko

Zoals wel vaker gezien op het forum..

wie laag wil zijn........?   juist, die moet omrijden..

Rens

Vervelend als je alleen maar thuis kan komen via drempels.  ;D

Pietjuh

Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar het is me niet gelukt een drempel te raken. Helaas...

Beest

probeer t eens met 100KM/U hahahha  :P

Brace ziet dr echt vet uit  8)

Pietjuh

:-) mwah ja misschien lukt het dan wel hahaha

Maar het rijdt nog vetter dan het eruit ziet!

richardwbb