Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Pietjuh zijn 100nx GA16DE NCCS --> 115PK (foto's p3)

Gestart door Pietjuh, 27 nov 2009 - 22:35

Vorige topic - Volgende topic

DJ Ramonski

Ik heb zo'n vermoede dat meneer agent hier niet zo op let. Het verblind niet en hij zou al echt moeten navragen of het een USDM auto is. Normaal zou je dat zien aan de kentekenplaten, maar volgens mij mag je ook gewoon grote voeren als je 18.2 in het kenteken bewijs hebt staan toch?
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

michxtreme

Citaat van: SpitFire op 23 aug 2010 - 11:49
dat zou em aan de buitenkant ook wat meer amerikaans maken ;)

tis alleen de vraag wat oom agent daarvan vind, aangezien die dingen normaal niet mogen toch...

valt die verlichting niet onder runninglights? want ik zie diverse europese volvo's rondrijden die dat hier standaard erop hebben.
The only limit is your own imagination

SpitFire

die volvo's hebben daar typegoedkeuring voor ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Mimi

Citaat van: Pietjuh op 18 aug 2010 - 22:22
CiteerHet blokje is gewoon Japans hoor. Het is alleen in o.a. de VS geleverd en helaas niet in Europa. Voor het digidash hetzelfde. Tong Eigenlijk had je de sidemarkers nog moeten hebben. Had je hem bijna compleet USDM Tong

Die heb ik hier nog wel liggen, ik weet alleen nog niet of ik die erop wil bouwen.

die heb jij niet liggen die heb ik nog liggen :P  dan mag je me eerst wel lief aankijken of jij ze wel op je auto mag hebben :P:P:P
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

ries19

Citaat van: SpitFire op 23 aug 2010 - 11:49
dat zou em aan de buitenkant ook wat meer amerikaans maken ;)

tis alleen de vraag wat oom agent daarvan vind, aangezien die dingen normaal niet mogen toch...

ik gaat het is in me wvw boeken opzoeken :P maaruh volgens mij mag het gewoon hoor. omdat nx standaart uitvoering ze wel heeft. en dan nog :P het leid niet af en je auto word zichtbaarder. zolang je er geen blauwe lampjes in doet kan dat gewoon. die m3 spiegels met knippers mag je ook gewoon continu in combinatie met je licht voeren. is geen probleem. als het maar neit blauw is. maaruh pietjuh. hang me er niet aan op:P ik ga het van die dingetjes ff uitzoeken :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Pietjuh

Zow, sinds het halve blok opnieuw opgebouwd te hebben is tie nu door de keuring.

Co was aanvankelijk te hoor, dit kwam doordat er olie in de cillinders terrecht kwam.

Om dit op te lossen zijn de zuiger ringen en de olie seals van de kleppen vervangen. Mooi klote klusje, onder tussen ook gelijk even nieuwe distributie gemonteerd. Dus het motortje kan er voorlopig wel weer even tegenaan.

Ow ja Ries, nog bedankt voor de oliepomp :-)
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

Oh man, CO. Ik weet waar ik op moet letten de komende tijd.

Kwam er nu al amper door...

Mooi Piet!!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ries19

Citaat van: Pietjuh op 22 okt 2010 - 16:08
Zow, sinds het halve blok opnieuw opgebouwd te hebben is tie nu door de keuring.

Co was aanvankelijk te hoor, dit kwam doordat er olie in de cillinders terrecht kwam.

Om dit op te lossen zijn de zuiger ringen en de olie seals van de kleppen vervangen. Mooi klote klusje, onder tussen ook gelijk even nieuwe distributie gemonteerd. Dus het motortje kan er voorlopig wel weer even tegenaan.

Ow ja Ries, nog bedankt voor de oliepomp :-)

graag gedaan hoor :P en gefeliciteerd met weer jaartje nx rijden
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

grover

Gefeliciteerd met de apk en het slagen van het opnieuw opbouwen van de seals etc.
Je wordt er zo kundig in, dat ik nog een verrassing voor je heb.

DJ Ramonski

Kijk dat is een grondige manier van aanpakken :D Gefeliciteerd met je APK :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

BlackOut

michxtreme

The only limit is your own imagination