Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

♡ Nistang ♡ ~ the break up.. ♡

Gestart door Marous, 28 aug 2010 - 18:36

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Daarvoor zit je bij deze club, voor allerlei soorten steun.  ;D

Martelaty wilde zijn 100NX ook weg doen, en kijk nu eens.  ;)

staartbek

toch leuk hé als er ook meisjes op het forum zijn...
dan krijg je zulke verhalen :-)
met liefde geschreven..

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Martelaty

Gaga's inderdaad rens weer volop in bloei iedereen heeft wel eens een dipje

richardwbb

Je Nx begint al uitgedipt te raken, keep up the good work!!!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

~*Angel*~

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

Marous

~I'm in love with my car~

Marous

Mn koplamp bleek niet helemaal oké, stekker was aan het smelten..gisteren een nieuwe aan gehangen. Ondertussen ook nieuwe Bougies en luchtfilter, en volgende week gaan we een nieuw oliefilter plaatsen en olie verversen. Benzinefilter zit er nog steeds niet op, dus als ik m nu een keer niet vergeet mee te nemen wordt dat ook nog wat.. dan nog.ergens een vergeten slang vervangen waar de scheuren inhangen, en dan 1 oktober de andere carb erin.
Ondertussen kwam/komt er zwarte rook uit de uitlaat. Zoveel, dat een beetje stoere diesel hier jaloers op is.. ahum..
Hij rijd ook 1:4 .. is dat een nieuw record? :P nee, niet tof.. zo blijft er natuurlijk weinig over.. feit is wel dat ik met gemak qua verbruik een bugatti kan rijden.. alleen de verzekering wordt wat lastig, maar verder.. haha!

Oh! En ik was helemaal trots! T begon te regenen, en ik had mn luchtfilter in 18 seconden vervangen.. Whaha xD

Ja.. dat was t wel weer..

richardwbb

Nou jeetje, haha, tjee, Marous

Ik heb vandaag nog een carb gemaakt maar tjonga tis wel lastig met die dingen.

Haal nou een GTi juh :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Marous

Marous

Koppelingsplaten gaan er over een paar uur in, carb is er vandaag in gegaan ;D
Piet vertelde dat er wel wat meer aan de hand was, en dat er nog wel het eea aan vervanging toe is..
Gelukkig lijkt het erop dat het gestotter nu minder wordt, en het verbruik weer wat normale wordt.

Ben benieuwd :D

Nog maar een paar uurtjes slapen xD

Marous

Weer thuis ;D
Auto reed geweldig heerlijk op de terugweg. Ik was bang dat ik erg aan de nieuwe koppeling moest wennen, maar hij voelt nu eindelijk normaal! Geen kramp meer in de file denk ik zo xD
Iedere keer als ik gas gaf bij inhalen, of bij het schakelen voelde ik letterlijk vlinders in mn buik! Heerlijk! Geweldig! Fantastisch gewoon!
Ben er echt zó blij mee! En dat terwijl ik de koppelingsplaten nog verder uit wilde stellen!
Er zijn nog wat punten die aangepakt moeten worden, dat wel, maar we komen steeds verder, en die 'goeie ouwe auto' gaat m worden, echt! Heb er, na die buttweken met kei vaak en veel tanken weer zin in!
Heenweg 3/4 tank leeggereden naar piet en mirjam toe, en terug naar huis tik ik net de helft niet aan. Yes!

Dus pietjuh, mimi en Staartbek, onwijs bedankt! ;D

Rens

Mooi dat hij weer een stuk beter geworden is. :)

Marous

Stuk beter?! Hahaha! Wat een wereld van verschil zeg xD
Ik heb al die tijd in een barrel gereden xD

Jeroen330

Staartbek? Ik ben Jeroen330 hoor, die zondag speciaal een replacement koppeling kwam plaatsen :P
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap